  • Data: 2010-02-01 15:03:17
    Temat: Re: Plamy na zdjęciach w Canonie
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ach, mam do czynienia z ekspertem - teoretykiem w rodzaju XX YY. Było
    > tak od razu.

    najpierw sie naucz poprawnie naswietlac, kadrowac , nastawiac na
    ostro.

    ulatwi ci to ksiazeczka pod tytulem " jak fotografowac druhem " .
    albo tez i inna " zaczynam dobrze fotografowac ".

    Jak juz te umiejetnosci posiadziesz to moze ktos wezmie na serio to co
    tutaj piszesz .
    jak na razie niczego poza glupotymi powiedziec n.t. fotografii nie
    potrafisz , a zdjecia wyraznie cie kompromituja.

    nawet nie potrafisz przeczytac do kogo odnosi sie wypowiecz na ktora
    odpowiedziales.

    cienias jestes w zakresie fotografii, jesli w pozostalych dziedzinach
    tez tak jest to mozesz o sobie powiedziec z czystym sumieniem ze
    jestes nieudacznikiem.
    ja sie tam do nikogo nie przyczepiam ale jak taki cienias jak ty
    usiluje podskakiwac bez sensu to zwyczajnie bronie sie przed jego
    glupota.