  • 61. Data: 2010-05-27 09:14:12
    Temat: Re: Płaćcie mandaty...
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik LEPEK napisał:

    > Najlepiej nie mieć wcale konta w banku. Ani prawa jazdy. Dalej nie
    > piszę, bo się zrobi politycznie ;)
    Ale warto mic kota :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 62. Data: 2010-05-27 09:15:04
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik LEPEK napisał:

    > Najlepiej nie mieć wcale konta w banku. Ani prawa jazdy. Dalej nie
    > piszę, bo się zrobi politycznie ;)
    Ale warto miec kota :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 63. Data: 2010-05-27 09:54:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:tt1rv59tghuqrfmgt1d1t377k6c06ffabc@4ax.com...

    > On żyje w USA. O realiach panujących w Polsce ma, jak widać, marne
    > pojęcie.

    No właśnie.
    Więc po co wciska na polskiej grupie jakieś głodne kawałki nie mające
    pokrycia w faktach?

  • 64. Data: 2010-05-27 09:54:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Przyjdzie urzad, oszacuje ukryte dochody,

    Nie będzie ukrytych dochodów, po prostu kto inny będzie je miał. ;-)
    To na kogo umowę wypiszę, jest mi dokładnie obojętne.

  • 65. Data: 2010-05-27 09:55:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > To jest _poborca_ skarbowy.

    Potocznie zwany komornikiem skarbowym.

  • 66. Data: 2010-05-27 18:04:42
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-05-26 17:40, ptoki pisze:
    > No i pokazesz takiemu wydruk ze swojej drukarki i on uwierzy ze nie
    > zrobiles sobie tego w fotoszopie?

    Ma sobie numer referencyjny operacji i numer telefonu operatora banku.
    Dzwoni, wpisuje (lub podaje) numer referencyjny i dostaje wszystkie
    informacje, co, ile, od kogo, dla kogo i kiedy. To też w Photoshopie,
    czy poprostu niewytłumaczalny strach przed nowym i uczeniem się?

    --
    Pozdr
    Rychu

  • 67. Data: 2010-05-27 18:47:03
    Od: "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl>

    on the 26/05/2010, 20:49:34 Pszemol wrote:

    > Szkoda że nie widziałeś jak działał kalkulator w MS-DOS w moim
    > komputerze 486 jak mu się wiatraczek zablokował i CPU przegrzał...
    > Ani mnożenia ani dzielenia też mu nie wychodziły.
    > Aż dziwne że sam program jako tako działał i nie zwisł w maliny.

    486 z chlodzeniem na CPU? chyba cie ponioslo:)

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 10684393

  • 68. Data: 2010-05-27 19:16:19
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 27 May 2010 16:47:03 +0000 (UTC), Viking napisał(a):

    > 486 z chlodzeniem na CPU? chyba cie ponioslo:)

    Bo?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 69. Data: 2010-05-27 20:11:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    > Nie wolno jej egzekwować (czyli pozbawiać Cię środków do życia).

    Ale w efekcie wlasnie pozbawili :-)

    > Opłaty za przelew z tyt. egzekucji komorniczej są w bankach
    > cholernie wysokie, możesz chcieć w inny (tańszy) sposób
    > uregulować dług.

    A to chyba kolejny zlosliwy narzut z banku, bo przeciez nie powinno
    byc to drozsze niz przelew z okienka .. no moze dwa przelewy.

    Wysokie to byly koszta samej egzekucji komorniczej - szpital
    zadluzony na grube miliony, komornik pisze jedno pismo do banku,
    kasa z najblizszych kontraktow NFZ przeplywa na jego konto
    automatycznie, a komornik pobiera od tego spory procent.
    Szpitale zaczely sie o te prowizje procesowac i ponoc skutecznie.

    > A na jakiej podstawie zablokowali konto?
    > Miałem kiedyś coś takiego i po interwencji u komornika konto z
    > kwotą wolną musieli odblokować.

    Czyli ty do komornika, komornik do banku .. dwa tygodnie czy dluzej
    to trwalo ?
    A jakbys nie zaplacil, to komornik pewnie by sie ociagal ?

    O ile Cie dobrze rozumiem to powinna wystarczyc sama interwencja w
    banku - jesli nieslusznie zablokowali, to powinni sami odblokowac.

    J.

  • 70. Data: 2010-05-27 20:12:39
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-05-26 13:37, J.F. pisze:
    > Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w
    >
    > x% z ostatniego pitu.

    Miodzio! :-)
    Jak ktoś miał stratę, to mu będą płacić! :-D

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____