-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 15 Feb 2014 21:25:21 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.3.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
References: <ldd23f$80e$1@node1.news.atman.pl> <lde0dp$gse$1@dont-email.me>
<lde2qo$f3k$1@node1.news.atman.pl> <lde5gj$jk5$1@dont-email.me>
<ldjklk$mbb$1@news.task.gda.pl> <ldkmif$ipt$1@dont-email.me>
<14s2sj22y9hyc$.dlg@myjk.org> <1...@m...org>
<5...@m...org> <ldl9vs$uo$2@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<52fe5cc0$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
<52fe6a67$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
<52fe7e09$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
<52ff8d07$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
<wnhhw1oq84sy.o6s1ygpiemb$.dlg@40tude.net>
<52ffb77e$0$2356$65785112@news.neostrada.pl>
<1ejwmafrz599f$.1b1tf0yyp12gv$.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <1ejwmafrz599f$.1b1tf0yyp12gv$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 150
Message-ID: <52ffcd76$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 109241238172.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1392495991 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2221 109.241.238.172:61883
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 6585
X-Received-Body-CRC: 2088788575
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524263
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-02-15 21:03, J.F. pisze:
> Dnia Sat, 15 Feb 2014 19:51:37 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
>> W dniu 2014-02-15 18:45, J.F. pisze:
>>>>> Niedawno mnie zlapali bez swiatel, ale stali sobie bez suszarki,
>>>>> calkiem niedawno lapali ... i trzezwosc sprawdzali, a przeciez mogliby
>>>>> od razu suszyc ..
>>>>
>>>> Znaczy jednak są i to nawet aktywni...
>>>
>>> Pasywni sa, jakbym mial swiatla, to by nie zatrzymali.
>>
>> A niby dlaczego maja zatrzymywać ot tak? Dla mnie to naturalne, że
>> bez przyczyny nie zatrzymują.
>
> Czyli pasywni. parkuja gdzies na poboczu, siedza w aucie, czekaja.
> Nie susza, nie alkomatuja, czekaja...
To jest pasywność policji? Żarty sobie waść stroisz, albo urodziłeś
się w Polsce i mało masz doświadczeń z krajów o większym doświadczeniu
"demokratycznym".
>>> A drudzy owszem aktywni ... ale poprzednia taka kontrola to dawno temu
>>> byla.
>> Często jeździsz bez świateł?
>
> Rzadko, ale mowie o trzezwosci.
Przed "chwilą" pisałeś o "suszeniu". Co ciekawe - bez świateł często
jeżdżą właśnie nietrzeźwi...
>> Po co maja od razu prędkość mierzyć? Czy to jedyna powód ich obecności
>> na drogach?
>
> A czemu nie ? suszarka, alkomat, OC, dokumenty, gasnica, trojkat - o
> ilez to bezpieczniej bedzie :-)
Chyba Ciebie pogięło, albo sobie szopkę robisz:>
>> Widuję ich dość regularnie na drogach i mogliby bardziej zwracać
>> uwagę na różne niebezpieczne zachowania częściej niż obecnie.
>> Ba, większy byłby z tego pożytek niż poranne 'dmuchanko'...
>
> Popieram .... ale tych niebezpiecznych zachowan na drodze to tez malo
> widuje.
Ja widują całkiem sporo, ale jak już się udało ustalić wcześniej,
mamy rożne definicje pewnych zachowań.
>> Nikt tego nie zabrał (tylko przekazał)
>
> Kazal przekazac. Zwal jak zwal, de facto jednak zabral.
Jasne, zabrał im część zbędnych obowiązków...
Jesteś mistrzem:P
>> i nie złożył do magazynu,
>> a sprzęt pozostał w użyciu. A że dużo go nie było, cóż...
>
> Pozostal ? Gdzie go ITD uzywala i jak czesto ?
A ile było FR?
> Powinienem miec harmonie mandatow, a nie mam.
Powinieneś, ale jak było 80 sztuk na kraj to nie ma o czym
deliberować...
(...)
> A te fotoradary ITD to komu chleb od ust odjely, ze tak dlugo system
> sie budowal ?
Chleb odjęły? A może zaczęły łapać bez 'osobistego' nadzoru? Mało to
było aferek tych co byli złapani, a to tylko kierowca prowadził?
>> To Ty naprawdę naiwny jesteś. Widmo kosztów? W zasadzie wszystkie
>> systemy wprowadzane w Polsce (z tych o których dyskutujemy) są
>> przeciągane w czasie, kosztują n* więcej (delikatnie powiedziawszy)
>
> No to sam widzisz - moze ktos tam u wladzy wie ze pomysl swietny, ale
> najpierw trzeba wygospodarowac 100 mln.
Nie o to chodzi:>
>> i zawsze coś przeszkadza, by osiągnęły zakładaną funkcjonalność.
>> Jest to pewne uogólnienie, ale taka jest rzeczywistość. Powoli się
>> to prostuje, ale to dużo wody w Wiśle jeszcze upłynie...
>
> Ale ja to znam tez od drugiej strony, zreszta caly swiat wie ze jak
> chcesz termin, to spytaj informatyka, pomnoz co powie przez dwa i
> zmien jednostke czasy na wyzsza. Nie dwa tygodnie tylko 4 miesiace,
> nie 4 miesiace tylko 8 lat itp.
> Tak to juz po prostu jest.
Kolego, inżynieria oprogramowania to nie to samo co niechęć do
skutków uruchomionego systemu w zakresie omawianych funkcjonalności.
> A jeszcze okazuje ze klient sam nie wie czego chce, pomysly sie
> zmieniaja, przepisy sie zmieniaja ... i nadal sa niejasne lub
> sprzeczne, itp.
To nadal nie podpada pod niechęć do efektów uruchomionego systemu...
>>> Ale madaty z FR mozna wysylac recznie, nie trzeba systemow
>>> automatycznych.
>> Nie, nie należy, a powinny to robić systemy automatyczne.
>
> Nie pisze ze nalezy, tylko ze mozna.
Nie, nie można. Zbyt duże koszty, zbyt wiele błędów, zbyt wiele
możliwości ingerencji personalnych w system...
>>> A bezrobotni czekaja.
>> Pracy jest mnóstwo.
>
> Zasilkow jakos tez, ale widac ktos na tym przekrety robi, ze cie tak
> sparafrazuje :-P
Zasiłków? W Polsce? Żarty sobie robisz.
>> Złapani zawsze tak mówią, potencjalni kandydaci na wszelki wypadek
>> też.
>
> 62 zamiast 50 ... czepialstwo :-)
W zabudowanym - dość znaczne naruszenie przepisów.
>> SM nie używa "suszarek" tylko FR. Widzisz różnicę?
>
> No tak, ja myslalem o FR.
A pisałeś o suszeniu przez policję...
>>> A duzo to trzeba - obejrzec zdjecie, wpisac numer rejestracyjny,
>>> a potem copy&paste. Albo sluzbowy informatyk jakies makro w excelu
>>> napisze.
>> Litości, tego nie nawet nie będę komentował...
>
> A czemu nie ?
Powyżej masz wyjaśnienie.
>> Wiesz, ja za twoje wnioski na podstawie medialnych rewelacji nie
>> odpowiadam. Daj linke do projektu i przypomnij mi ile takich
>> "przeżyło" pierwsze czytanie.
>
> Jak juz dozyja do pierwszego czytania, to w zasadzie musza przezyc
> pierwsze glosowanie. No chyba ze sie kadencja skonczy.
Nie.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.14 22:04 Jaroslaw Postawa
- 15.02.14 22:42 Tomasz Stiller
- 16.02.14 00:21 Czesław Wiśniak
- 16.02.14 12:19 jerzu
- 16.02.14 12:25 jerzu
- 16.02.14 12:33 jerzu
- 16.02.14 12:55 jerzu
- 16.02.14 14:38 RoMan Mandziejewicz
- 16.02.14 14:51 Tomasz Stiller
- 16.02.14 15:56 J.F.
- 16.02.14 18:38 Artur Maśląg
- 16.02.14 18:47 Artur Maśląg
- 16.02.14 18:50 AZ
- 16.02.14 18:53 AZ
- 17.02.14 08:00 Marcin N
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo