    Date: Fri, 14 Feb 2014 19:33:32 +0100
    From: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)

    W dniu 2014-02-14 13:15, Tomasz Stiller pisze:
    > Nigdzie tego nie napisałem. Prosiłem tylko o wykazanie, w którym miejscu
    > przez zmianę dysku twardego następuje wpływ na wynik pomiaru. Tyle i
    > tylko tyle.

    W którym następuje, czy w którym może nastąpić?

    Na pierwszą część pytania nikt Ci nie odpowie, bo nie zrobiono badań pod
    ZT.

    Co do drugiej części to mogę sobie wyobrazić sporo rzeczy, gdzie ma to
    znaczenie. Zmiana dysku z IDE na SATA to zmiana kontrolera (nie wnikam
    czy zmiana płyty głównej też). Jak zmiana kontrolera, to inny sterownik.
    Jak jest inny sterownik to inaczej współpracuje z kernelem. Może obsługę
    przerwań robić znacznie częściej i znacznie dłużej, niż zatwierdzony,
    może blokować system do czasu zakończenia operacji, może mnóstwo rzeczy.
    Jeśli trafi pomiędzy wysłaniem wiązki i jej odebraniem, to system może
    niewłaściwe zinterpretować czas tych zdarzeń (bo jakoś nie jestem
    przekonany, że moduł radarowy przesyła do komputera informację "wiązka
    wróciła o 17:24:35.193". Czy tak jest? Nikt tego nie wie, lub nie chce
    przyznać.

    Ciekawostka na koniec: na stronie Zurad jest informacja, że ich maszty
    są nieodłączoną częścią urządzenia i nie mogą być wykorzystywane do
    montowania radarów innych producentów. Zadanie domowe dla Ciebie - jak
    zamontowanie radaru na innym maszcie wpływa na wynik pomiaru (załóżmy,
    że urządzenie zostało skalibrowane do wysokości masztu i poprawnie
    ustawione).

    Pozdrawiam,
    Jarek