    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Date: Fri, 14 Feb 2014 16:04:19 +0000 (UTC)

    On Fri, 14 Feb 2014 16:35:15 +0100, BaX wrote:

    > A co to za prawo, w którym masz udowadniaae swoj? niewinno?ae? Skoro maj?
    > dowód w postaci zdjecia to niech go przedstawi?. Z?odziej z?apany za
    > reke ma lepiej bo musz? mu udowodniae, ?e to on.

    Źle się wyraziłem. Prawo nie wymaga przedstawiania tego zdjęcia. Dopiero
    w sądzie bardzo chętnie przedstawią Ci je jako dowód w sprawie. Tam
    będzie można naocznie stwierdzić, że osobnik na zdjęciu to Ty lub nie Ty.

    > Gdy? zmienia sie konstrukcja urz?dzenia , a legalizacja to
    > potwierdzenie, ?e pomiary wykonuje zgodnie z tym co zak?ada projekt i
    > nie ma odchy?ów od dopuszczalnej normy. Ustawe ju? Ci kto? wskaza?
    > wy?ej.

    Tylko zapomniał wskazać, w którym miejscu ustawa zabrania zmiany nośnika
    danych.

    Tomek