  • Data: 2014-02-14 15:52:20
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Feb 2014 14:29:50 +0000, Budzik wrote:

    > A ja uwazam, ze wszystko trzeba robić mądrze.
    > Jeżeli jest ograniczenie postawione na czas remontu a remontu nie ma, to
    > obowiazkiem policji jest zadbac o to, zeby zniknęło.

    Oczywiście, tutaj pełna zgoda. Ale skąd wiesz, że policja o to nie
    zadbała? W końcu ograniczenie zniknęło raptem po dwóch tygodniach, co jak
    na takie zmiany wydaje mi się procedurą w trybie ekspresowym

    > Bo to ograniczenie powoduje niebezpieczenstwo.
    > I skoro ono tam jest a byc go nie powinno, to ono tam de facto nie
    > obowiazuje!

    Nie prawda. Ograniczenie postawiono ze względu na niebezpieczeństwo jakim
    jest/był wyjazd z budowy. Nie przestaje ono obowiązywać po ustąpieniu
    niebezpieczeństwa tylko w momencie gdy samo zostanie zdjęte. Tak to
    niestety wygląda.

    > Nie interesuja mnie formalne przeszkody.
    > Jeżeli procedura jest zbyt długa to zamiast lamentowac, trzeba ją
    > skrócić.

    Tylko tego jakoś nie widać w postulatach Anacrona. On chce tylko rozwalić
    ten system.

    > Na razie to pisałes, ze przeciez zmiana dysku nie wpływa na działanie
    > urządzenia. Założyłes. A priori.

    No bo nie wpływa :) Nie wiemy czy urządzenie było certyfikowane z tym
    konkretnym dyskiem, z tym konkretnym rodzajem dysków, czy z tym
    konkretnym typem dysków. Wiemy na razie tyle, że było certyfikowane i to
    wszystko.

    > Strona forma Cie nie interesowała.
    > Dopiero teraz zauwazyłem, ze pytasz o przepisy, ktore zreszta Tomek
    > zaraz ci podał.

    Jak na razie powołał się tylko na ustawę, bez wskazania co zostało
    naruszone.

    Tomek