  • Data: 2014-02-13 01:45:19
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ROTFL! Głąbem i to skończonym jesteś Ty, skoro polazłeś do sądu w
    > sprawie, którą prosto, szybko i tanio załatwia się legalnie w zasadzie od
    > ręki.

    Glabie kapusciany nie poszedlem do sadu, tylko nie przyjalem mandatu.
    Ktory raz to juz czytasz ?

    > Załatwienie pozwolenia na zajęcie pasa drogowego to rutyna dla
    > firm, które tego potrzebują - tylko taki tuman idzie na kozaka i potem
    > użera się w SM i sądem bo wcześniej zaoszczędził kilkadziesiąt złotych.
    > Teraz to dałeś przykład, nie ma co.

    Dla firm ktore prowadza roboty to przynajmniej jeden dzien, bo musisz zlozyc
    papier ale nie w przypadku gdy masz telefon i za 30min masz byc na miejscu
    i zaczac robote bo na leb leci.
    Taka rzecz jesli dyspozytor laskaw zalatwiasz szybko telefonicznie i tak sie
    udalo zrobic, ale musisz zostawic przejscie na chodniku a na to tam nie bylo
    miejsca.
    Zrozumiales polglowku ?

    > No ale zapomniałem, przecież Ty życie komuś tam ratowałeś. No ja
    > pierdole, dawno czegoś takiego nie słyszałem.

    To czytaj jelopie do skutku, moze cos zrozumiesz

    > Dobrze, że Ci tam na
    > miejscu małego pomniczka nie ustawili za ten czyn społeczny.

    W czynie spolecznym to jedynie pieprzysz glupoty

    > Potem nie
    > dziwota, że na prawdziwe sprawy czeka się miesiącami bo sądy zajmują się
    > takimi duperelami.

    Skad ty to mozesz wiedziec jak ty nigdy w sadzie byles. Zesral bys sie tam
    ze strachu.