  • Data: 2014-02-12 22:05:52
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem, że w tym przypadku będziesz się włóczył po sądach miesiącami za
    > głupie 500pln bo anacron tak poleca ;)

    Wygralem 3 sprawy w sadzie i w 1 sad zmniejszyl mandat z 200 na 100 (nie
    bylem na rozprawie). Tylko w jeden sprawie w sadzie bylem 3x, a w 2 ani razu
    !
    Jesli uznam za stosowne to bede sie wloczyl i anacron niczego nie musi
    polecac.

    > Nie no stary, faktycznie bierzesz przykład z najlepszych nie ma co.

    Staram sie od inteligentnych.

    >No chyba, że Twój czas jest tak tani, ale to faktycznie nie mój problem.

    To powiedz jak drogi jest twoj czas, za ile bys sie sadzil ?