  • 131. Data: 2013-11-10 21:00:29
    Temat: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ale to już problem wyłapujących.
    > Tylko i wyłącznie.

    Psikus? To jest problem przede wsyzstkim calej reszty...
    Władza sama sie wyżywi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 132. Data: 2013-11-10 21:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Odróżnianie cywilnego pracownika jakiejś instytucji od samej instytucji,
    > względnie jej funkcjonariuszy czy organów.

    Nie, to jest bezsposrne.
    Fakt jest taki, ze w służbach pracuja zarówno mundurowi jak i cywilni.
    Fakt.

    Natomiast ocenne jest to, czy pracownik cywilny pracujący np. w policji
    powinien podlegac normom moralnym wyższym niz wspomniany w rozmowie kurier.
    Według mnie powinien, ponieważ pracuje w takim a nie innym miejscu a zatem
    zarówno on swoim nagannym zachowaniem moze zaszkodzic policji, ale tez jego
    odium pracy w policji moze niespodziewanie spaść na niego.
    Czy to jest fakt czy kwestia oceny?

    Faktem jest np. to, ze przyjmujac sie do pracy w policji na stanowisku
    cywilnym wymagane jest zaswiadczenie o niekaralności. Nie wiem czy jest
    wymagane prawem, czy raczej decyzką kadrowców ale na pewno jest wymagane.

    Czy firmy kurierskie tez wymagają? Zapewne niektore tak. Ale czy wszystkie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 133. Data: 2013-11-10 21:56:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-10 14:16, Budzik pisze:

    > Racja. Czuje sie zobligowany do odpowiedzi ale to rzeczywiscie nie ma
    > sensu.

    Cóż, brak odpowiedzi świadczy dokładnie o tym, o czym pisałem
    wcześniej - braku uczciwości i podwójnej moralności.
    Ściemniać też możesz sobie do woli:>

    > P.S. Mam nadzieje, ze odnajdziesz w życiu poszukiwane różnice.

    Skoro w swoim je odnalazłeś, to może je opisz, odpowiadając na
    zadane pytania.

  • 134. Data: 2013-11-10 23:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Skoro w swoim je odnalazłeś, to może je opisz, odpowiadając na
    > zadane pytania.

    Odpisałem wielokrotnie, ostatni raz podsumowując cała sprawe w odpowiedzi
    na post Cavallino.
    Nparawde nie chce mi sie odpoiwadać na pytania trącące truzimami tylko
    dlatego, zeby wyjasnić sobie jakies językowe zawiłości.

    Jeżeli nadal nie rozumiesz mojego zdania na ten temat to juz pewnie sie nie
    dogadamy.
    Nie ma w tym (mam nadzieje) zadnej podwójnej moralnosci. Po prostu mówię
    pas bo czasami dalsza dyskusja nie ma sensu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 135. Data: 2013-11-10 23:38:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Psikus? To jest problem przede wsyzstkim calej reszty...

    Nie, problemem całej reszty jest zupełnie co innego.
    To co piszesz, to pretekst dla mało kumatych, a nie powód tego co się
    dzieje.

    > Władza sama sie wyżywi.

    No właśnie wychodzi, że mimo wszystko chce żywić się lepiej i przede
    wszystkim dłużej, a w obecnym korycie widać dno.

  • 136. Data: 2013-11-10 23:39:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Natomiast ocenne jest to, czy pracownik cywilny pracujący np. w policji
    > powinien podlegac normom moralnym

    Ale Ty cały czas nawijasz o przekraczaniu nielegalnych limitów?
    I tak sobie jednocześniej o moralności?
    Nie pozajączkowało Ci się pod kopułką przypadkiem?

    Co ma jedno z drugim wspólnego?

  • 137. Data: 2013-11-11 10:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ale Ty cały czas nawijasz o przekraczaniu nielegalnych limitów?

    Po pierwsze, niestety nie zgadzam sie z tym, ze limity są nielegalne.
    A że rozumiem, iż twierdzisz, ze sa nielegalne, bo wiekszosc osób sie z
    nimi nie zgadza to podejrzewam, ze np. referendum wcale nie dałoby w tym
    temacie rozstrzygającego wyniku.

    > I tak sobie jednocześniej o moralności?
    > Nie pozajączkowało Ci się pod kopułką przypadkiem?

    A te obelgi to juz musisz dokładniej wyjasnic.

    > Co ma jedno z drugim wspólnego?

    A tak odpowiadając ogólnie, to nie, nie mowie o limitach. Mówie ogólnie o
    przestrzeganiu prawa.
    Zwłaszcza, ze przyczynkiem do dyskusji był filmik o którym na samym
    początku napisałem, ze same przekraczanie predkosci specjalnie mnie nie
    rusza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 138. Data: 2013-11-11 10:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Nie, problemem całej reszty jest zupełnie co innego.
    > To co piszesz, to pretekst dla mało kumatych, a nie powód tego co się

    ZDefiniuj zatem, prosze.

    > No właśnie wychodzi, że mimo wszystko chce żywić się lepiej i przede
    > wszystkim dłużej, a w obecnym korycie widać dno.

    A to jest inna para kaloszy.
    ale marketingowo da sie to sprzedać - dno koryta czyli wczesniejsze
    działania przyniosły skutek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko

  • 139. Data: 2013-11-11 12:27:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > A te obelgi to juz musisz dokładniej wyjasnic.

    To nie oblegi, tylko stwierdzenie faktu.
    Poniżej dlaczego.

    > A tak odpowiadając ogólnie, to nie, nie mowie o limitach. Mówie ogólnie o
    > przestrzeganiu prawa.

    No to nie rozumiesz co gadasz.
    Skoro dla Ciebie słuszne olewanie bzdurnych limitów jest naruszeniem
    moralności, to po prostu masz kłopoty z rozumowaniem.
    A skoro tak, to nie mam ochoty dłużej na Twoje bzdury.
    EOD.

  • 140. Data: 2013-11-11 12:28:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > ZDefiniuj zatem, prosze.

    Problem nazywa się skok na kasę i zamordyzm.