  • 121. Data: 2013-11-10 15:02:56
    Temat: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 8 Nov 2013 18:00:49 +0000 (UTC), Budzik

    > Nie nie muszę.

    Jesteś klasyczny KALI -- jakich wielu, niestety, w naszym kraju -- stąd
    pływamy sobie w bagnie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 122. Data: 2013-11-10 16:18:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jesteś klasyczny KALI -- jakich wielu, niestety, w naszym kraju -- stąd
    > pływamy sobie w bagnie.

    Szkoda ze wyciąleś dalszą cześć.
    Parafrazując - to ze przykładowo czasami przeklnę nie odbiera mi prawa do
    robienia zarzutów komus kto kradnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 123. Data: 2013-11-10 16:34:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 10 Nov 2013 15:18:42 +0000 (UTC), Budzik

    > Szkoda ze wyciąleś dalszą cześć.

    Mnie wcale nie szkoda -- a dlaczego, to widać dalej.

    > Parafrazując - to ze przykładowo czasami przeklnę nie odbiera
    > mi prawa do robienia zarzutów komus kto kradnie.

    Jeśli chcesz szukać analogii, to dobieraj lepiej skalę. Więc, to że
    kradniesz mniejsze jabłka wcale nie oznacza że jesteś lepszy od tego co
    kradnie większe jabłka -- nawet jeśli ten ktoś nosi mundur.

    --
    Pozdor Myjk

  • 124. Data: 2013-11-10 17:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Mnie wcale nie szkoda -- a dlaczego, to widać dalej.

    Szkoda, szkoda.
    zamiast wycinaj, należało argumentować.

    > Jeśli chcesz szukać analogii, to dobieraj lepiej skalę. Więc, to że
    > kradniesz mniejsze jabłka wcale nie oznacza że jesteś lepszy od tego co
    > kradnie większe jabłka -- nawet jeśli ten ktoś nosi mundur.

    A to jest juz inna para kaloszy.
    Ale ciesze sie, ze zgodzilismy sie co do faktu, ze nie obowiązuje prawo
    "kto bez grzechu, niech pierwszy rzuci kamieniem"

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 125. Data: 2013-11-10 17:56:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Innymi słwoy mówiąc - być może jest tak, ze do rozsądnej jazdy sie
    > dorasta.
    > Jedni szybciej, drudzy później, innym sie nie udaje...

    No i ok, tylko dlaczego wszyscy mają cierpieć za kilku z nadmiarem
    testosteronu i niedoborem zdrowego rozsądku?

    > Pomyliło ci sie.

    Nic mi się nie pomyliło.
    Jeśli i tego nie słyszałeś, to sobie doczytaj pod hasłem np. Iskra.

    > Mowilismy o krajach totalitarnych.
    > U nas, owszem, zdarza sie, a tam to jest na porządku dziennym.

    Wielka mi różnica, jeśli to się zdarzy choćby Tobie.

  • 126. Data: 2013-11-10 17:57:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Rozmawa zeszła a taki poziom, ze mi sie znudziła.
    > Jezeli imputujemy sobie, ze nie rozumiemy takich podstawowych rzeczy.
    >
    > Naprawde nie rozumiesz, ze ta rożnica nie ma dla mnie znaczenia?

    Nie rozumiesz, że próbujemy dyskutować o obiektywnych faktach, a to co ma
    znaczenie dla Ciebie, jest w tej dyskusji kompletnie nieistotne?

  • 127. Data: 2013-11-10 18:46:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Nie rozumiesz, że próbujemy dyskutować o obiektywnych faktach, a to co
    > ma znaczenie dla Ciebie, jest w tej dyskusji kompletnie nieistotne?

    Nie, mój drogi.
    Rozmawiamy o odczuciac względem kierowcy ITD, który to nie jest
    jednoczesnie mundurowym pracownikiem ITD.
    O odczuciach.
    Nie o faktach. bo te sa znane i w miarę jasne.

    Uwazasz, że spieramy sie o fakty? A które to fakty są dyskusyjne?
    Kto jechał - wiemy.
    Jak jechał - wiemy.
    Coś jeszcze?
    Jakie poniesie konsekwencje? tego jeszcze nie wiemy wiec trudno bedzie
    mówić o fakcie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 128. Data: 2013-11-10 18:46:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > No i ok, tylko dlaczego wszyscy mają cierpieć za kilku z nadmiarem
    > testosteronu i niedoborem zdrowego rozsądku?

    Bo wyłapywanie tych z nadmiarem idzie opornie.
    A jak juz sie takiego znajdzie, to znajduje sie nagle wielu jego obrońców.
    Ale zgadzam sie ze tak byc nie powinno, służby powinny z taką sama werwą
    zabrac sie za tych, co ruch blokują, nie umieją jezdzic, maja problemy z
    podstawowymi manewrami takimi jak prawidłowy wjazd i zjazd z ronda, nie
    wjezdzanie na zablokowane skrzyzowania itp.
    Ale niestety nie słyszałem o nikim kto by mandat dostał za cos takiego.

    > Nic mi się nie pomyliło.
    > Jeśli i tego nie słyszałeś, to sobie doczytaj pod hasłem np. Iskra.

    Słyszałem.
    Ale nie o tym była dyskusja.
    cofnij sie pare postów, zobaczysz ze chodziło o kraje totalitarne.

    > Wielka mi różnica, jeśli to się zdarzy choćby Tobie.

    Ale ja nie twierdze, ze to nie jest wazne i ze mozna pobłażac takim
    sytuacjom.
    Pisze tylko, ze nie o tym dyskusja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 129. Data: 2013-11-10 19:29:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Bo wyłapywanie tych z nadmiarem idzie opornie.

    Ale to już problem wyłapujących.
    Tylko i wyłącznie.

    > Słyszałem.
    > Ale nie o tym była dyskusja.
    > cofnij sie pare postów, zobaczysz ze chodziło o kraje totalitarne.

    I pewnie nie wyczaiłeś dlaczego?
    HINT: bo nasz kraj w kilku elementach właśnie takim jest.

    > Ale ja nie twierdze, ze to nie jest wazne i ze mozna pobłażac takim
    > sytuacjom.
    > Pisze tylko, ze nie o tym dyskusja...

    No właśnie o tym.

  • 130. Data: 2013-11-10 19:31:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Uwazasz, że spieramy sie o fakty? A które to fakty są dyskusyjne?

    Odróżnianie cywilnego pracownika jakiejś instytucji od samej instytucji,
    względnie jej funkcjonariuszy czy organów.