  • 11. Data: 2010-05-23 11:21:46
    Temat: Re: Pirat drogowy TVN Turbo - przyciemniane szyby
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    jerzu pisze:
    > On Sun, 23 May 2010 10:54:29 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki

    > Trzeba było słuchać całym uchem - zabrał mu DR za pokwitowaniem.

    Kajam się :-) Policjant zatem mógł sobie darować.

    Seco

  • 12. Data: 2010-05-23 11:36:21
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Lewis wrote:
    > MO w czasach głębokiej komuny już była bardziej
    > ludzkie...

    Myslę że to zbyt odważna, żeby nie powiedzieć głupia, opinia.

  • 13. Data: 2010-05-23 11:44:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Marcin N pisze:

    > Zabierasz dowód, bo masz takie "widzi-mi-się"?
    > Powinni tego zabronić...

    Podobnie jak przejedziesz na czerwonym świetle, to nadal będzie tylko
    "widzi-mi-się" policjanta.

  • 14. Data: 2010-05-23 11:53:04
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 23-05-2010 11:44, Tomasz Pyra pisze:

    > Podobnie jak przejedziesz na czerwonym świetle, to nadal będzie tylko
    > "widzi-mi-się" policjanta.

    Nawet nagrane?

    M.

  • 15. Data: 2010-05-23 11:54:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    MariuszM pisze:

    > Nawet nagrane?

    Nie musi być nagrane żeby dostać za to mandat.

  • 16. Data: 2010-05-23 12:46:04
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Marcin N wrote:

    > Policjant do kierowcy:
    > "Założę się, że Pana szyby mają mniej niż 70% przepuszczalności".
    >
    > I to ma być pomiar i podstawa do ukarania?
    >
    > A gdzie jakiś miernik?

    W tym przypadku chodziło o szybę czołową.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2010-05-23 12:55:45
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W tym przypadku chodziło o szybę czołową.

    Szyba szybą... ale po raz pierwszy widziałem jak ukarali 200zł (nie
    pouczyli) gościa za ciągłą jazde lewym pasem... faktycznie musiał mieć
    przyciemnioną tą szybę, jak nie widział przez kilka kilometrów samochodu
    jadącego prawie obok ;)

  • 18. Data: 2010-05-23 13:16:33
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    > "Założę się, że Pana szyby mają mniej niż 70% przepuszczalności".
    >
    > I to ma być pomiar

    Nie, ale możesz przyjąć zakład ;)

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2010-05-23 14:05:03
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-05-23 11:10, glang pisze:

    > niech zaczną od siebie. np nieoznakowana VECTRA w Lublinie :)

    W Rzeszowie tez. Laguna.

  • 20. Data: 2010-05-23 14:09:51
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Myslę że to zbyt odważna, żeby nie powiedzieć głupia, opinia.

    Wtedy mieli na swoje wybryki odgórne przyzwolenie, teraz troche trzyma się
    ich za mordę ale daję rękę uciąc, że gdyby dano im możliwość bezkarnego
    postępowania, byli by gorsi niż MO. Nawet takie programy jak telekurier czy
    sprawa dla reportera, zobacz jaki procent programów dotyczy spraw, w których
    są zamieszani policjanci...
    W dupach im się poprzewracało!
    Ustrój panujący w tamtych latach nauczył starsze pokolenie że może robić co
    chce a za pracę mogą brać wynagrodzenie promocyjne przed wykonaniem pracy,
    ile teraz takich starych trutni siedzi w urzędach i łaskawie raczy coś
    zrobić jak już wymusi na Tobie jakiś rodzaj korupcji.
    Jak to kiedyś Cejrowski powiedział, "wypierdolić ich".

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)