  • 1. Data: 2014-06-15 12:33:55
    Temat: Pirat
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.tvp.info/15552068/kilkadziesiat-mandatow-
    brak-prawa-jazdy-pirat-drogowy-z-warszawy-byl-juz-sc
    igany

    Czy ja dobrze widze ?
    Policja chce stawiac zarzuty bezposredniego narazenia zycia, bo nasz
    pirat jedzie 220, a za nim radiowoz bez kogutow tez pomyka 220 ?

    To chyba i funkcjonariusze powinni miec postawione takie zarzuty ?

    J.

  • 2. Data: 2014-06-15 13:20:19
    Temat: Re: Pirat
    Od: fifak <f...@o...pl>

    policjanci narażają służbowo bo muszą a on prywatnie bo chce

    am i right?

  • 3. Data: 2014-06-15 13:27:25
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-06-15 13:20, fifak wrote:
    > policjanci narażają służbowo bo muszą a on prywatnie bo chce
    > am i right?

    Masz racje, ja też wolałbym być przejechany przez policjanta słuzbowo
    niż przez byle dresa w beemce.

  • 4. Data: 2014-06-15 14:18:06
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Sebastian Biały wydumał(a) w news:lnjvuv$dek$1@node2.news.atman.pl :
    > Masz racje, ja też wolałbym być przejechany przez policjanta słuzbowo niż
    > przez byle dresa w beemce.

    No nie, jak przejedzie Ciebie policjant słuzbowo to na 100% będzie Twoja
    wina.
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 5. Data: 2014-06-15 14:46:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Sebastian Biały pisze tak:

    > Masz racje, ja też wolałbym być przejechany przez policjanta
    > słuzbowo niż przez byle dresa w beemce.

    Ta chciałbyś wyłudzić wysokie odszkodowanie z naszych podatków.
    Do pracy się weź!

    :)

    --
    Piter

    golf - nic nie póka nic nie stóka

  • 6. Data: 2014-06-15 14:58:13
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Masz racje, ja też wolałbym być przejechany przez policjanta słuzbowo niż
    > przez byle dresa w beemce.

    Jak to było w Kilerze?
    "Proszę mi już więcej nie wchodzić na linię strzału!"

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2014-06-15 15:19:44
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-15 14:46, PiteR pisze:

    > Ta chciałbyś wyłudzić wysokie odszkodowanie z naszych podatków.
    > Do pracy się weź!
    >
    > :)

    Nie trzeba dawać brytanom wolnej ręki na pędzenia ile wlezie i narażania
    podatników na płacenie odszkodowań ich ofiarom.

  • 8. Data: 2014-06-15 16:38:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, June 15, 2014, 12:33:55 PM, you wrote:

    > http://www.tvp.info/15552068/kilkadziesiat-mandatow-
    brak-prawa-jazdy-pirat-drogowy-z-warszawy-byl-juz-sc
    igany
    > Czy ja dobrze widze ?

    Gdzie?

    > Policja chce stawiac zarzuty bezposredniego narazenia zycia, bo nasz
    > pirat jedzie 220, a za nim radiowoz bez kogutow tez pomyka 220 ?

    Skąd wiesz, że bez kogutów.

    > To chyba i funkcjonariusze powinni miec postawione takie zarzuty ?

    W akcji byli - nie do ruszenia.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2014-06-15 17:12:00
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 15 czerwca 2014 16:38:03 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    brak-prawa-jazdy-pirat-drogowy-z-warszawy-byl-juz-sc
    igany

    > Gdzie?

    > Sk�d wiesz, �e bez kogut�w.

    > W akcji byli - nie do ruszenia.
    >

    > --
    >
    > Best regards,
    >
    > RoMan
    >
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    >
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Bardzo proszę o odstosunkowanie się od kogutów. My nie mamy z tym nic wspólnego. Czy
    tez musimy stworzyć deklarację wiary kogutów i kogutków żeby sprawa stała się jasna i
    przejrzysta.

  • 10. Data: 2014-06-16 09:58:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F.,
    brak-prawa-jazdy-pirat-drogowy-z-warszawy-byl-juz-sc
    igany

    >Gdzie?

    Jakies dwie predkosci, na jednej 217, na drugiej 225 ..

    >Skąd wiesz, że bez kogutów.

    Oni zazwyczaj bez kogutow filmuja.
    A jakby byly, to powinny sie odbijac w innych samochodach, te
    samochody by zjezdzaly ..

    >W akcji byli - nie do ruszenia.

    Bezposredniego poscigu, czy filmowania ?

    W akcji wolno im ryzykowac bezposrednie zagrozenie zycia innych
    obywateli ?
    Kto na to pozwolil i czy mial prawo ? :-)

    J.