  • 1. Data: 2009-09-19 19:28:06
    Temat: Pioneer DV-400 reanimacja - Wrocław
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Dałem ciała próbując wgrać nowy firmware do Pioneera DV-400. Wyłączyłem
    zasilanie zanim skończył aktualizować.
    Czy ktoś we Wrocławiu posiada kabelek serial do reanimacji w/w sprzętu
    lub mógłby to zrobić za uczciwe pieniądze w najbliższym czasie, jutro
    albo na początku przyszłego tygodnia?

    Proszę o info na priva.
    --
    Reseller

  • 2. Data: 2009-09-21 06:11:00
    Temat: Re: Pioneer DV-400 reanimacja - Wrocław
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Reseller pisze:
> [...]
    > Czy ktoś we Wrocławiu posiada kabelek serial do reanimacji w/w sprzętu
    > lub mógłby to zrobić za uczciwe pieniądze w najbliższym czasie, jutro

    jak wyłączyłeś zasilanie podczas wgrywania to duża szansa,
    że uwaliłaś pamięć flash, a tu taki kabelek nic nie pomoże.
    jak pamięć ocalała to prędzej j-tag

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2009-09-21 06:33:37
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    pawell32 pisze:

    > jak wyłączyłeś zasilanie podczas wgrywania to duża szansa,
    > że uwaliłaś pamięć flash, a tu taki kabelek nic nie pomoże.
    > jak pamięć ocalała to prędzej j-tag

    Na forum pioneerdivx.net opisują sposoby reanimacji w/w sprzętu ale
    wymaga to posiadania kabla, którego nie mam i nie bardzo mam
    możliwości/warunki żeby taki tworzyć. Szukam kogoś, kto już ma taki
    kabel i doświadczenie w przywracaniu do życia tego sprzętu.

    --
    Reseller

  • 4. Data: 2009-09-21 06:38:16
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Reseller pisze:

> [...]
    > możliwości/warunki żeby taki tworzyć. Szukam kogoś, kto już ma taki
    > kabel i doświadczenie w przywracaniu do życia tego sprzętu.

    jak się teraz zachowuje, ciemny, świecą jakieś kontrolki?
    jak wgrywałeś soft?

  • 5. Data: 2009-09-21 09:36:14
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    pawell32 pisze:

    > jak się teraz zachowuje, ciemny, świecą jakieś kontrolki?
    > jak wgrywałeś soft?

    Soft wgrywałem z płyty. Nieopatrznie odłączyłem zasilanie podczas
    aktualizacji zamiast poczekać na zakończenie procesu.
    Martwy zupełmnie - nic nie świeci, żaden przycik nie działa.

    --
    Reseller

  • 6. Data: 2009-09-21 09:38:51
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Reseller pisze:

> [...]
    > aktualizacji zamiast poczekać na zakończenie procesu.
    > Martwy zupełmnie - nic nie świeci, żaden przycik nie działa.

    jezeli jest ochrona pamięci flash to jest do uratowania.
    popatrze później na dostepne narzedzia do pioneera,
    bo jeszcze nie robiłem.
    zobacz tylko czy masz na tylnej ścianie złącze rs232

  • 7. Data: 2009-09-21 09:49:44
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    pawell32 pisze:

    > jezeli jest ochrona pamięci flash to jest do uratowania.
    > popatrze później na dostepne narzedzia do pioneera,
    > bo jeszcze nie robiłem.
    > zobacz tylko czy masz na tylnej ścianie złącze rs232

    Tu jest instrukcja jak to zrobić, ale ani wiedzy ani zdolności do tej
    operacji nie mam.
    http://forum.pioneerdivx.net/tematy18/47.htm?highlig
    ht=martwy
    Na razie czekam na odpowiedź serwisu ile to będzie kosztowało. Jeśli ~50
    zł to nie ma się co zastanawiać i zrobią to w serwisie.

    --
    Reseller

  • 8. Data: 2009-09-21 09:51:32
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Reseller pisze:

> [...]
    > Na razie czekam na odpowiedź serwisu ile to będzie kosztowało. Jeśli ~50
    > zł to nie ma się co zastanawiać i zrobią to w serwisie.

    daj znać jak odezwą się z serwisu, moim zdanie nie powinno to
    przekroczyć 50 zł, jeżeli pamięć ocalała.
    ja mieszkam niedaleko wrocławia, więc jak nie wyjdzie Ci sprawa
    z serwisem to pomogę.

  • 9. Data: 2009-09-21 10:08:11
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    pawell32 pisze:

> [...]
    > przekroczyć 50 zł, jeżeli pamięć ocalała.
    > ja mieszkam niedaleko wrocławia, więc jak nie wyjdzie Ci sprawa

    Super, chętnie skorzystam z pomocy o ile serwis przegnie z ceną.

    --
    Reseller

  • 10. Data: 2009-09-21 10:38:17
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    pawell32 pisze:

> [...]
    > przekroczyć 50 zł, jeżeli pamięć ocalała.
    > ja mieszkam niedaleko wrocławia, więc jak nie wyjdzie Ci sprawa

    ~60-80 zł. Jeśli sobie poradzą... Na razie mają czas do jutra, żeby się
    opowiedzieć. Jeśli nie zrobią skontaktuję się jutro.

    --
    Reseller