  • 11. Data: 2009-09-21 11:46:44
    Temat: Re: Pioneer DV-400 reanimacja - Wrocław
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    pawell32 pisze:
> [...]
    ht=martwy

    > daj znać jak odezwą się z serwisu, moim zdanie nie powinno to
    > przekroczyć 50 zł, jeżeli pamięć ocalała.
    > ja mieszkam niedaleko wrocławia, więc jak nie wyjdzie Ci sprawa
    > z serwisem to pomogę.

    No to sobie nie poradzili :-( Twierdzą, że flash do wymiany.
    Poproszę o jakiś namiar na priva.

    --
    Reseller

  • 12. Data: 2009-09-25 09:05:45
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Reseller pisze:
    > Dałem ciała próbując wgrać nowy firmware do Pioneera DV-400.
    > Wyłączyłem zasilanie zanim skończył aktualizować.
    > Czy ktoś we Wrocławiu posiada kabelek serial do reanimacji w/w sprzętu
    > lub mógłby to zrobić za uczciwe pieniądze w najbliższym czasie, jutro
    > albo na początku przyszłego tygodnia?
    >
    > Proszę o info na priva.
    Sprzęt żyje - aktualizacja firmware przez kabelek spreparowany przez
    specjalistów z www.pioneerdivx.net :-)

    --
    Reseller

  • 13. Data: 2009-09-25 09:23:48
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Reseller pisze:

    > Sprzęt żyje - aktualizacja firmware przez kabelek spreparowany przez
    > specjalistów z www.pioneerdivx.net :-)

    jak rozumiem, sam wgrałes?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 14. Data: 2009-10-05 07:03:44
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    pawell32 pisze:

    > jak rozumiem, sam wgrałes?

    Tak, sam.

    --
    Reseller

  • 15. Data: 2009-10-05 08:00:01
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Reseller pisze:

    > Tak, sam.
    >
    > --
    > Reseller

    czyli w serwisie nie chciało się sprawdzić, albo wgrać i skasować
    jak za wymiana pamięci.

  • 16. Data: 2009-10-12 11:24:05
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    pawell32 pisze:

    > czyli w serwisie nie chciało się sprawdzić, albo wgrać i skasować
    > jak za wymiana pamięci.

    Dokładnie. Jak znajdę chwilę czasu to poinformuję przedstawicielstwo
    Pioneera w Polsce o praktykach SanSerwis z Wrocławia i może przy okazji
    PIH :-)
    A co będą naciągać ludzi na kasę. Ja pewnie swoich pieniędzy nie
    odzyskam, ale może następni na tym zyskają.

    --
    Reseller