  • Data: 2009-02-14 10:57:48
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany In?ynier Elektronik
    Od: "Karolek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <e...@g...com> napisał w wiadomości
    news:33a2cf4c-fb4c-48cb-9840-3f40787a94b3@i38g2000yq
    d.googlegroups.com...
    On 14 Lut, 09:30, "waldek" <m...@p...onet.pl> wrote:

    >na forum umieściłam ogłoszenie i naprawdę zainteresowane zapraszam do
    >kontaktu.
    >Jakoś dziwnie się sprawdza, że ten który najbardziej krzyczy, ma
    >najmniejsze podstawy do windowania wynagrodzenia...
    >Pozdrawiam i życzę udanych Walentynek.

    Ale napisz prosze dlaczego nie chcesz uszanowac czasu potencjalnego
    kandydata?
    Cos sie tej firmie strasznego stanie jak napisze od ilu do ilu moze
    zaplacic?
    Uwarzasz ze ktos ma lazic, przedstawiac swoje doswiadczenie, dokumenty i nie
    wiadomo co jeszcze, a potem uslyszec, ze dostanie jakies gorsze i
    podziekowac... to jest naprawde wqrwiajace podejscie pracodawcy.
    Nie kazdy tez ma czas i ochote lazic za w zasadzie nie wiadomo czym.
    Napisalbys jakie widelki i ludzie juz by wiedzieli czy warto odpowiadac na
    to ogloszenie czy nie.
    Sam osobiscie doswiadczylem takiego podejscia i jestem na to uczulony...
    poszedlem do takiej wlasnie firmy, zmarnowalem pare godzin bo jeszcze dalem
    im darmowa probke co potrafie, a czego nie... potem jeszcze na koniec
    rozmowa, by sie wydawalo ze juz koncowa bo ewentualny pracodawca zadowolony,
    ale jak doszlismy do zarobkow to sam nie wiedzialem co mam zrobic, czy
    odwrocic sie na piecie i wyjsc, czy jeszcze strzelic goscia w pysk.
    Teraz juz wiem, ze lepiej na poczatku sie dowiedziec o ewentualne
    wynagrodzenie, a juz najlepszym rozwiazaniem jest gdy pracodawca w
    ogloszeniu o tym informuje, wtedy nie ma niedomowien i marnowania czasu
    jednej jak i drugiej strony.

    Karolek