  • Data: 2009-02-14 13:32:48
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    e...@g...com pisze:

    > nie, nie chodzi o Konsmetal. Praca jest w Gorzowie Wlkp. -
    > przepraszam, moje niedopatrzenie.
    > Prosiłabym jednak o ewentualny komentarz osoby zainteresowane, a nie
    > te które mają potrzebę wylania żółci na forum.
    > BTW, wszystkim komentatorom gratuluję zadowolenia z pracy, a ich
    > pracodawcom wiernych pracowników :)

    Muszą zostać wierni bo nie będą jeździć na rozmowy do każdego kto
    oferuje "wysokie wynagrodzenie". Szef by tego długo nie wytrzymał. Jak
    chcesz żeby się zgłosili dobrzy to napisz że od 4kpln. I tak się do was
    nie wybiorę bo mam własną działalność:) Ale z taką polityką możecie
    liczyć na kogoś bezrobotnego albo siedzącego w byle jakiej pracy za 800pln.

    MD