  • 61. Data: 2011-01-01 01:38:35
    Temat: Re: Pilne - jaki netbook kupić?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-01-01 01:56, Użytkownik Przesmiewca napisał:

    > a eepc 901 cos ci mowi?

    Mówi mi że tam jest procesor Intel(R) Atom N270 1,6 GHz

    > Masz racje, nie mialem. Ciagle mam.

    Jak czytam co piszesz to mam uzasadnione wątpliwości do tego że
    miałeś i do tego że masz.

    > j/w
    > natywne 1024x600, a ze scrolem 768

    Nie wspominałeś nic o skrollu.

    > nie masz a sie wymadrzasz
    > adwersarz teoretyk?

    Jesteś w błędzie, jeśli już to adwersarz znawca który zareagował
    na twoje kłamstwa.

    Pozdrawiam

  • 62. Data: 2011-01-01 13:36:49
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nader oszczędnie gospodarujesz prawdą.
    > Powinieneś ją ubogacić o opis, w jaki sposób obsługiwana jest
    > rozdzielczość 1024x768 na ekraniku o fizycznej rozdzielczości 1024x600. Bo
    > ani kompresja ani scrolling nie powoduje, iż widocznych jest naraz 768
    > linii.

    Prawda, poskracałem w głowie. 1024/600.

  • 63. Data: 2011-01-01 15:47:02
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

    >Mówi mi że tam jest procesor Intel(R) Atom N270 1,6 GHz

    mozesz mi zaufac, ciagnie rownie dobrze skype'a jak 1.7
    100MHz nic nie znaczy do merituum wypowiedzi

    >Jak czytam co piszesz to mam uzasadnione wątpliwości do tego że
    >miałeś i do tego że masz.

    to nie jest dowod na nic
    rownie dobrze mozna nie miec i tez sie przejezyczyc

    >Nie wspominałeś nic o skrollu.

    wybacz, skrot myslowy, zapomnialem ,ze trzeba miec zeby wiedziec

    >Jesteś w błędzie, jeśli już to adwersarz znawca który zareagował
    >na twoje kłamstwa.

    jeszcze dopisz, ze z premedytacja

  • 64. Data: 2011-01-01 17:08:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-01-01 16:47, Użytkownik Przesmiewca napisał:

    > mozesz mi zaufac, ciagnie rownie dobrze skype'a jak 1.7
    > 100MHz nic nie znaczy do merituum wypowiedzi

    Nie zaufam komuś kto tak jawnie kłamie.
    A fakt kłamanie ma znaczenie dla meritum wypowiedzi.

    > to nie jest dowod na nic
    > rownie dobrze mozna nie miec i tez sie przejezyczyc

    A co może być dowodem na nic ?

    > wybacz, skrot myslowy, zapomnialem ,ze trzeba miec zeby wiedziec

    To może nie pisz więcej skrótami.

    > jeszcze dopisz, ze z premedytacja

    Skoro się przyznajesz że kłamiesz z premedytacją to proszę
    bardzo, dopisuje. :-)

    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2011-01-01 20:49:11
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 31.12.2010 19:37, Przesmiewca pisze:
    > Tak sie zastanawiam ,czy kiedykolwiek miales netbooka,
    > bo jakies banialuki wypisujesz (notatnik?)

    Mam dostęp do EeePC 1000 i Sony Vaio P. Nie posiadam netbooka,
    bo nie mam takiej potrzeby (przymierzałem się kiedyś do EeePC
    901, ale przestali produkować).

    > ekranie ponizej 10 cali (!) i rozdzialka 1024x768. I wiesz, gdzie lezy problem?

    Na 768?

    > Wcale nie w procku i malej matrycy, a rozdzielczosci tejze.
    > Gdyby bylo 1280x960 byloby cacy....

    Chyba byłoby jeszcze mniejsze, żeby oślepnąć?

    Mam bodajże 1280x800 na 12" i literki są tak małe, że zawsze
    muszę ustawiać w edytorze powiększenie odpowiednie. Z radością
    zawsze się przesiadam na komputery stacjonarne z ekranami 19"
    i 20" z rozdzielczością niewiele większą, ale znacznie więk-
    szym pikselem.

    > Malo przenosne, a jak juz mierzysz w te wielkosci to juz lepiej wziac
    > normalnego lapka z 12+.

    I dlatego piszę, że do tych zastosowań powinien być zwykły
    komputer przenośny klasy "notebook".

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 66. Data: 2011-01-02 07:09:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Gil wrote:

    > Nokia Booklet 3G. 1600 PLN
    > Ekran 1280x720. Więcej niż w normalnych netbookach.
    > Obudowa Alu. Praca na bateriach ok 8 godzin.
    > Jak netbook to tylko ten.
    >
    > Jak laptop 12'
    > z rozdzielczością 1280x800 to trzeba nowe zapytanie

    tylko uwaga na wydajność procesora bo wg wszelkich recenzji jest tragiczna,
    gorsza niż przeciętnych netbooków :)

  • 67. Data: 2011-01-02 10:52:06
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

    >Nie zaufam komuś kto tak jawnie kłamie.
    >A fakt kłamanie ma znaczenie dla meritum wypowiedzi.

    Dalej nie rozumiesz, ze czy 1.7 czy 1.6 jest i tak wystarczajaco mocny do skype'a.
    Jakbys dalej nie kojarzyl o czym rozmawiamy, to przypominam:
    rozmawiamy, czy netbooki z atomami sa wystarczajace mocne
    do pociagniecia komunikatora. Natomiast nie rozmawiamy
    o czestotliwosciach atomow na rynku. Moze trzymaj sie tematu watku
    a nie probuujesz uporczywie ciagnac watek na poboczne tory, pomimo,ze
    juz sie przyznalem, ze sie przejezyczylem.

    >A co może być dowodem na nic ?

    Wg ciebie moje przejezycznie to podstawy do tego, zeby watpic, czy posiadam
    rzeczonego asusa. Swietna dedukcja.

    >Skoro się przyznajesz że kłamiesz z premedytacją to proszę
    >bardzo, dopisuje. :-)

    Zaczynasz plywac czy wymyslasz aby wymyslac?

  • 68. Data: 2011-01-02 11:02:27
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Radosław Sokół <r...@m...com.pl> napisał(a):

    >Mam dostęp do EeePC 1000 i Sony Vaio P. Nie posiadam netbooka,
    >bo nie mam takiej potrzeby (przymierzałem się kiedyś do EeePC
    >901, ale przestali produkować).

    Dostep to nie to samo co praca. Z samego dostepu sie nie przyzwyczaisz.

    >Na 768?

    To juz zostalo wyjasnione. 768 jest zreszta uzyteczne.

    >Chyba byłoby jeszcze mniejsze, żeby oślepnąć?

    Nie mam problemow ze wzrokiem. Na komorce mam 800x480 i nie narzekam.
    Ale rozumiem, ze nie kazdy musi akceptowac mniejszy piksel.

> [...]
    >zawsze się przesiadam na komputery stacjonarne z ekranami 19"
    >i 20" z rozdzielczością niewiele większą, ale znacznie więk-

    Wszystko kwestia przywyczajenia. Ja w domu pracuje na Dellu 1920x1080,
    i jak juz chcemy poownywac, to notebook nawet na 15' matrycy
    bedzie o wiele mniej wygodny od tego Della. Tylko czego to dowodzi?
    Dokladnie niczego, bo ulepszac mozna w nieskonczonosc.

    Istnieje segment rynku sprzetu dla ludzi, do ktorych Ty sie nie zaliczasz.
    Jednak istnieja odbiorcy (tacy jak ja), ktorym taki sprzet odpowiada i dzieki
    ktorym rynek tego sprzetu preznie sie rozwija.

    >I dlatego piszę, że do tych zastosowań powinien być zwykły
    >komputer przenośny klasy "notebook".

    Powinien - Tobie. Tak jak Ci 10 matryca jest za mala, tak Kowalski
    powie, ze ponizej 17 jest niewygodnie. No co, gdzie lezy prawda?

  • 69. Data: 2011-01-02 11:30:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-01-02 11:52, Użytkownik Przesmiewca napisał:

> [...]
    > a nie probuujesz uporczywie ciagnac watek na poboczne tory, pomimo,ze
    > juz sie przyznalem, ze sie przejezyczylem.

    O tym rozmawialiście, teraz rozmawiamy o twoich kłamstwach w stylu
    procesor 1,7, ekran pokazujący 768 linii.

    Nie uwierzysz jak napiszę, radził bym poczytać to samodzielnie
    w odpowiedniej literaturze.

    > Wg ciebie moje przejezycznie to podstawy do tego, zeby watpic, czy posiadam
    > rzeczonego asusa. Swietna dedukcja.

    Gdyby to było przejęzyczenie napisał byś przepraszam, pomyliłem się
    jest tyle linii w ekranie i takie taktowanie procesora.
    Ty tego nie zrobiłeś tylko wywijasz się od odpowiedzialności
    za to co napisałeś.

    > Zaczynasz plywac czy wymyslasz aby wymyslac?

    To nie ja wymyślam nieistniejące ilości linii w ekranie
    i nieistniejące taktowanie procesora.

    Pozdrawiam

  • 70. Data: 2011-01-02 16:53:09
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

    >O tym rozmawialiście, teraz rozmawiamy o twoich kłamstwach w stylu
    >procesor 1,7, ekran pokazujący 768 linii.

    Powtorze po raz ostatni - eepc901 jest wystarczajaco mocny do skype'a, niezaleznie
    czy
    ma procek 1.6 czy 1.7. To czy sie pomylilem o cale 100MHz jest wtorne w tym momencie.
    Przyczepilem
    sie do wypowiedzi Sokola, ktory poddawal w watpliwosc wydajnosc netbookow do obslugi
    w/w softu.
    Ta oczywista bzdura to juz ci nie kluje w oczy? Ale megaherce kluja?

    >Nie uwierzysz jak napiszę, radził bym poczytać to samodzielnie
    >w odpowiedniej literaturze.

    Moze jednak nie pisz, a zajrzyj lepiej do slownika ortograficznego.
    Na pewno ci sie to przyda bardziej. Ale zaloze sie, ze to
    nie w twoim stylu.

> [...]
    >jest tyle linii w ekranie i takie taktowanie procesora.
    >Ty tego nie zrobiłeś tylko wywijasz się od odpowiedzialności

    Napisalem to juz parokrotnie w watku, ze sie przejezyczylem, ale widocznie
    nie zauwazyles. Trudno. Specjalnie dla ciebie nie bede sie tlumaczyl.
    Ty bys w zyciu tego nie zrobil.

    >To nie ja wymyślam nieistniejące ilości linii w ekranie
    >i nieistniejące taktowanie procesora.

    Juz to napisales, ja sie przyznalem do
    pomylki, ale ty dalej swoje. Powtarzasz sie, dodatkowo jestes zwyczajnie upierdliwy i

    meczacy.

    Ale w porzadku, skoro nalezysz do ludzi, ktorzy musza napisac ostatnie slowo,to ja
    pierwszy
    ustepuje. Nie mam czasu na jalowe gadki.
    EOT