  • 51. Data: 2010-12-31 18:14:21
    Temat: Re: Pilne - jaki netbook kupić?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-31 18:56, RadoslawF pisze:
    > Animka głupot potrafi nawypisywać bez podpuszczania

    Jakich glupot? Mam zrobić zdjęcie drugim telefonem, żeby Ci udowodnić,
    że nawet enter jest na tej klawiaturze?

    Wesołego Sylewstra! Ja właśnie za pół godziny wychodzę z domu.

    --
    animka

  • 52. Data: 2010-12-31 18:37:40
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Radosław Sokół <r...@m...com.pl> napisał(a):

    >Skype na netbooku to słaby pomysł. Ten program wymaga jed-
    >nak dosyć mocnego procesora.

    Bez przesady. A jak Atom 1.7 za slaby, to wyrzucic
    nadamiarowo napisanego szpiega (czytaj: skype'a)

    >To jednak polecam rozglądać się za czymś około 12" i 1.5 kg
    >(choć większość komputerów o tym rozmiarze matrycy jest nie-
    >stety bardziej w zakresie 1.8 - 2.0 kg). Na takiej matrycy
    >da się jeszcze dwa-trzy tygodnie pracować dosyć wygodnie,
    >10" nadaje się raczej tylko do dorywczego traktowania jako
    >notatnik.

    Tak sie zastanawiam ,czy kiedykolwiek miales netbooka,
    bo jakies banialuki wypisujesz (notatnik?)
    Osobiscie uzywam Asusa EEPC na Atomie,
    ekranie ponizej 10 cali (!) i rozdzialka 1024x768. I wiesz, gdzie lezy problem?
    Wcale nie w procku i malej matrycy, a rozdzielczosci tejze.
    Gdyby bylo 1280x960 byloby cacy....

    BTW - co to za netbook z matryca wiekszxa niz 10 cali. To juz kobyla.
    Malo przenosne, a jak juz mierzysz w te wielkosci to juz lepiej wziac
    normalnego lapka z 12+.

    >I jeżeli ma być Skype, to raczej notebook ze zwykłym Core 2
    >Duo lub i3, a nie z Atomem.

    Prosze nie siej fermentu.

  • 53. Data: 2010-12-31 19:34:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-31 19:14, Użytkownik animka napisał:

    > Jakich glupot? Mam zrobić zdjęcie drugim telefonem, żeby Ci udowodnić,
    > że nawet enter jest na tej klawiaturze?

    Skarbie, zrób to zdjęcie dla siebie i sprawdź czy odróżnisz na
    nim enter od innych klawiszy ? :-)
    A taka klawiatura nie nazywa się "jak od komputera" tylko
    "klawiatura ekranowa". A układ klawiszy będzie miała zależny
    od języka jakiego używasz na użądzeniu które ją generuje.
    Ale w większości przypadków polskie ogonki będą gdzie indziej
    niż na prawdziwej klawiaturze.

    > Wesołego Sylewstra! Ja właśnie za pół godziny wychodzę z domu.

    Dzięki i nawzajem.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2010-12-31 19:44:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-31 19:37, Użytkownik Przesmiewca napisał:

    > Bez przesady. A jak Atom 1.7 za slaby, to wyrzucic
    > nadamiarowo napisanego szpiega (czytaj: skype'a)

    Napiszesz jaki to model tego Atoma 1,7 ?

> [...]
    > ekranie ponizej 10 cali (!) i rozdzialka 1024x768. I wiesz, gdzie lezy problem?
    > Wcale nie w procku i malej matrycy, a rozdzielczosci tejze.

    Ja tez się zastanawiam czy ty miałes netbooka asusa ?
    Podasz który to model z ekranem mniejszym niz 10 cali ma 768 linii ?

    > Prosze nie siej fermentu.

    A ty dezinformacji.

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2010-12-31 21:06:25
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    > Ja tez się zastanawiam czy ty miałes netbooka asusa ?
    > Podasz który to model z ekranem mniejszym niz 10 cali ma 768 linii ?

    Mój ma:
    Asusu EEE PC 901

  • 56. Data: 2010-12-31 21:46:34
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Czesuaw P." napisał:

    > Asusu EEE PC 901

    Nader oszczędnie gospodarujesz prawdą.
    Powinieneś ją ubogacić o opis, w jaki sposób obsługiwana jest rozdzielczość
    1024x768 na ekraniku o fizycznej rozdzielczości 1024x600. Bo ani kompresja
    ani scrolling nie powoduje, iż widocznych jest naraz 768 linii.

    JoteR

  • 57. Data: 2010-12-31 22:30:41
    Temat: Re: Pilne - jaki netbook kupić? [ORT]
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 31 Dec 2010 20:34:35 +0100, RadoslawF napisał(a):

> [...]
    > "klawiatura ekranowa". A układ klawiszy będzie miała zależny
    > od języka jakiego używasz na użądzeniu które ją generuje.
    ^^^^^^^^^
    > Ale w większości przypadków polskie ogonki będą gdzie indziej
    > niż na prawdziwej klawiaturze.

    No żeby Cię...

    [ Kobiety pracują obecnie jak dżokeje, przewodzą firmom i prowadzą badania ]
    [ z fizyki atomowej. Czemuż nie miałyby kiedyś się nauczyć parkować tyłem? ]
    [ (Bill Vaughan) ]

  • 58. Data: 2010-12-31 23:02:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-31 23:30, Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

    > ^^^^^^^^^
    >
    > No żeby Cię...

    Bardzo ciebie i twoje urządzenie przepraszam.

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2011-01-01 00:56:48
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    >Napiszesz jaki to model tego Atoma 1,7 ?

    a eepc 901 cos ci mowi?

    >Ja tez się zastanawiam czy ty miałes netbooka asusa ?

    Masz racje, nie mialem. Ciagle mam.

    >Podasz który to model z ekranem mniejszym niz 10 cali ma 768 linii ?

    j/w
    natywne 1024x600, a ze scrolem 768

    >A ty dezinformacji.

    nie masz a sie wymadrzasz
    adwersarz teoretyk?

  • 60. Data: 2011-01-01 01:27:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-31 20:34, RadoslawF pisze:
    > użądzeniu

    Boże spuść bombę!!!(jak mawiał mój polonista).

    --
    animka