  • 41. Data: 2010-12-31 10:31:41
    Temat: Re: Pilne - jaki netbook kupić?
    Od: "tanill" <t...@o...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości Czasami do
    oglądania internetu może też się przydać telefon, bo zawsze,
    gdzie się nie pójdzie jest pod ręką :-)

    No nie, aż tak uzależniony od neta nie jestem. Telefon mam TYLKO do rozmów
    telefonicznych. mały komp to komp a wielkość monitorka w kom i klawiatury
    telefonu powoduje u mnie rozstrój nerwowy :-)

  • 42. Data: 2010-12-31 16:57:20
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-31 11:31, tanill pisze:

> [...]
    > telefonicznych. mały komp to komp a wielkość monitorka w kom i klawiatury
    > telefonu powoduje u mnie rozstrój nerwowy :-)

    Internetu na ogół użyuwam tylko w domu, ale jakiś czas temu chciałam
    mojej mamusi udowodnić (bo się martwiła na zapas), że jest i jaki jest
    zasiłek pogrzebowy. Znalazłam w telefonie (SE W 580i) pod Operą Mini
    odpowiednią stronę ZUS-u i jej odczytałam. Mamusia się ucieszyła :-)
    Teraz mam telefon z większym ekranem i w razie potrzeby pokazuje się
    taka klawiatura jak od komputera (tylko, że na ekranie i ogólnie jest
    super!).

    --
    animka

  • 43. Data: 2010-12-31 16:58:46
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Ewa wrote:

    > Komputerki super, ale trzeba zapłacić nie "sporo więcej", a
    > kilkanaście razy więcej.

    No jednak dla mnie np. 4.7k PLN to sporo więcej niż zadane widełki
    1-1.5k ;) a na pewno nie kilkanaście razy więcej :D
    Choćby taka konfiguracja jest już w miarę OK:
    http://www.kuzniewski.pl/p3043,lenovo-thinkpad-x201i
    -nusbfpb2-core-i3-37
    0m-12-1-wxga-4096-320-intel-gma-hd-windows-7-pro-xp-
    pro-pakiet-dodatkowy
    ch-uslug-i-wysylka-w-cenie.html
    Choć nie da się ukryć, że i tak w USA jest wyraźnie taniej. Ładną X201
    z wbudowanym modem 3G można dostać za jakie 900$.

    Poza tym na Lenovo/IBM świat dobrych notebooków się nie kończy.

    --
    Wojtek

  • 44. Data: 2010-12-31 17:16:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    > Teraz mam telefon z większym ekranem i w razie potrzeby pokazuje się taka
    > klawiatura jak od komputera (tylko, że na ekranie i ogólnie jest super!).

    Wiesz jak się nazywa taki układ klawiszy? ;) Spróbuj zgadnąć beż używania
    wyszukiwarki.

  • 45. Data: 2010-12-31 17:18:28
    Od: "tanill" <t...@o...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości jakiś czas
    temu chciałam
    mojej mamusi udowodnić (bo się martwiła na zapas), że jest i jaki jest
    zasiłek pogrzebowy.

    Niech mamusia żyje jak najdłużej ale mogłaś mamie wyjaśnić, że gdy mama
    zejdzie to nie jej a Twój problem za co jesionkę kupić. U mnie jak kiedyś
    był naganiacz z funduszu i roztaczał wizję mega forsy która dostanie
    rodzina gdy kopnę w kalendarz wyjaśniłem, że jeśli mam odkładać to by na
    starość mieć dla siebie kilka groszy a nie dla rodziny to smutny pozbierał
    foldery i poszedł sobie . Ale to już chyba lekko OT :)

  • 46. Data: 2010-12-31 17:26:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-31 18:16, Użytkownik qwerty napisał:

    > Wiesz jak się nazywa taki układ klawiszy? ;) Spróbuj zgadnąć beż
    > używania wyszukiwarki.

    Ciekawy jestem jak ty zgadniesz jaki układ jej się pokazuje ?
    A układy to "qwerty", "qwertz", "azerty" i tak dalej. :-)

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2010-12-31 17:31:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Ciekawy jestem jak ty zgadniesz jaki układ jej się pokazuje ?
    > A układy to "qwerty", "qwertz", "azerty" i tak dalej. :-)

    Zniszczyłeś mój cały misterny plan. :(
    Co do układu - "taka klawiatura jak od komputera".

  • 48. Data: 2010-12-31 17:56:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-31 18:31, Użytkownik qwerty napisał:

    > Zniszczyłeś mój cały misterny plan. :(
    > Co do układu - "taka klawiatura jak od komputera".

    Animka głupot potrafi nawypisywać bez podpuszczania, a jak bardzo
    chcesz ją podpuszczać to rób to mądrze.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2010-12-31 18:09:40
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-31 18:18, tanill pisze:

    > Niech mamusia żyje jak najdłużej ale mogłaś mamie wyjaśnić, że gdy mama
    > zejdzie to nie jej a Twój problem za co jesionkę kupić.

    Ja jej to powiedziałam, że ma przecież dzieci i ma się o swój pogrzeb
    nie martwić, że jest jeszcze jakby co zasiłek pogrzebowy to nie mogła
    uwierzyć, że to kwota ponad 6000zł (obecnie zmniejszona przez nasz
    rząd). Dlatego przy niej poszukałam w telefonie i jej pokazałam.

    --
    animka

  • 50. Data: 2010-12-31 18:11:27
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-31 18:26, RadoslawF pisze:

    > Ciekawy jestem jak ty zgadniesz jaki układ jej się pokazuje ?
    > A układy to "qwerty", "qwertz", "azerty" i tak dalej. :-)

    Mam qwerty też. Także w KF-ie :-)

    --
    animka