  • 1. Data: 2011-07-08 12:06:26
    Temat: Pilne ! Trasa K-ce - W-wa
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    cześć!
    Proszę o pilną odpowiedź!
    Ojciec właśnie wyjechał z krwią z Katowic do Warszawy,
    o godz 12:00 czy da radę dojechać do Warszawy - Instytut Psychiatrii i
    Neurologii
    ul. Sobieskiego 9 na (do!) godz 17:30,
    ewentualnie jak czy co objechać? gdzie może utkwić,(czy około 17 są tam
    jeszcze korki)
    nawiguje go przez tel,
    z góry dzięki za info,
    pozdrawiam
    Mirek

  • 2. Data: 2011-07-08 12:09:56
    Temat: Re: Pilne ! Trasa K-ce - W-wa
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirosław,

    Friday, July 8, 2011, 12:06:26 PM, you wrote:

    > Proszę o pilną odpowiedź!
    > Ojciec właśnie wyjechał z krwią z Katowic do Warszawy,

    To już nie ma karetek w Polsce? Świat się kończy :(

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2011-07-08 12:17:18
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    > To już nie ma karetek w Polsce? Świat się kończy :(

    Generalnia sprawa kuzyna który leży w K-cach jest do tv
    krew jest do badań genetycznych by wykluczyć bądź potwierdzić czy to może
    genetyczne
    że nagle pada wątroba, degraduje się mózg itp (brak słów, niechce o tym
    pisać),lekarze sami niewiedzą o co kaman
    krew w takich wypadkach wożą jak jest więcej bądź etc, nie wiem,
    zamiast powiedzieć dzień wcześnij lub tak zrobić by wyjechać o 6 to dzwonią
    o 11 by pilnie
    po nią podjechać, brak komentarza dlatego proszę tylko o poradę w kwesto
    dojazdu,
    mirek

  • 4. Data: 2011-07-08 12:53:48
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-07-08 12:06, Mirosław pisze:
    > cześć!
    > Proszę o pilną odpowiedź!

    Lekki OT.
    W takich sytuacjach często lepiej jest wysłać kogoś kto
    nie jest emocjonalnie związany z tematem i po prostu powiedzieć
    mu, że ma być przed 17:30 na miejscu i zrobić to i to.
    Emocje związane z pośpiechem i dodatkową adrenaliną związaną
    z danym tematem mogą być przykre w skutkach.

    Wracając do tematu trochę się zgapiliście:
    EC 104 "Sobieski" Katowice - W-wa Zach. 12:56 - 15:31... (109zł)
    taksówką do IPiN w jakieś 30 minut. Samochodem może mieć
    problem bo trasa od Piotrkowa jest w znacznym stopniu
    w przebudowie, potem wjeżdża koło 16-17 do Wawy kiedy
    spotkać go może największy ruch, zwłaszcza w okolicy
    al. krakowskiej i zagłębia kołnierzykowego zwanego dolnym mokotowem.

    Życzę powodzenia.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)