  • 1. Data: 2011-07-07 22:23:29
    Temat: Ehh te oryginalne przebiegi :-)
    Od: MS <e...@o...pl>

    http://ujeb.pl?tOKJ7KTOdo

    z drugiej strony to tylko kilka kkm.

  • 2. Data: 2011-07-07 22:30:52
    Temat: Re: Ehh te oryginalne przebiegi :-)
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-07 22:23, MS pisze:

    > http://ujeb.pl?tOKJ7KTOdo
    >
    > z drugiej strony to tylko kilka kkm.

    Ech... to wklejanie linków z allegro do skracaczy.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-07-07 22:32:05
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    MS wrote:

    > http://ujeb.pl?tOKJ7KTOdo
    >
    > z drugiej strony to tylko kilka kkm.

    A co z nim nie tak?

  • 4. Data: 2011-07-07 22:39:41
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > A co z nim nie tak?

    przebieg podany w aukcji jest nieco inny niż ten którego można się dopatrzeć
    na foto wnętrza,

    brat

  • 5. Data: 2011-07-07 22:42:04
    Od: MS <e...@o...pl>

    W dniu 2011-07-07 22:30, Grejon pisze:

    > Ech... to wklejanie linków z allegro do skracaczy.

    Chciałem być delikatny :-)

  • 6. Data: 2011-07-07 22:52:11
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    bratPit wrote:

    > przebieg podany w aukcji jest nieco inny niż ten którego można się dopatrzeć
    > na foto wnętrza,

    Aż tak się nie wgłębiałem. Pewnie wytłumaczy, ze stare fotki ;)

  • 7. Data: 2011-07-08 01:35:33
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "MS" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://ujeb.pl?tOKJ7KTOdo
    >
    > z drugiej strony to tylko kilka kkm.

    Nie żebym usprawiedliwał, ale... Jak nosiłem się z zamiarem sprzedaży Audi
    (80 B3), przebieg dobijał do 300kkm (bodaj 289kkm miał, jak poszedł do
    handlarza). Rozważałem wtedy ewentualne "zbicie" stanu licznika o kilka
    kkm - byleby z przodu była "2". Taka odpowiedź na wygórowane wymagania
    polskiego nabywcy. Koniec końców nie było takiej potrzeby, ale już sobie
    wyobrażam skwaszoną minę zdegustowanego oglądacza-specjalisty, mówiącego:
    "Paaaaaanie, czysta tysięcy - to silnik się już kończy w tym aucie"

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 8. Data: 2011-07-08 02:19:00
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    "Grejon" <g...@g...com> wrote in message
> [...]

    E tam. Mój tesć sprzedaje 12 letnie Tico z autentycznym przebiegiem 52 tys.
    km
    Jakby to był Matiz to sam bym odkupił za parę flaszek ale Tico to trochę
    strach jeździć.

  • 9. Data: 2011-07-08 08:08:01
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 07.07.2011 22:52, Pietia pisze:

    > Aż tak się nie wgłębiałem. Pewnie wytłumaczy, ze stare fotki ;)
    ee raczej w drugą stronę, koleś ma zdjęcia z przyszłości.

  • 10. Data: 2011-07-08 08:42:13
    Od: grzech <z...@g...com>

    > E tam. M j tes sprzedaje 12 letnie Tico z autentycznym przebiegiem 52 tys.
    > km

    Mam w garażu cieniaska też wiekowego z mniejszym - oryginalnym -
    przebiegiem i gdybym chciał sprzedać to musiał bym chyba
    "dokręcić" licznik :)