  • Data: 2010-11-08 19:45:15
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości
    xelspringer.pl

    > Nie ma błędu. Jeszcze raz powtórzę. Tym razem to co byłeś łaskaw
    > wymiksować.

    I będę usuwał aż do końca naszej rozmowy, bo ja opisuję fakt, prawdziwe,
    mające miejsce w przeszłości zdarzenia, ri reakcje, a ty chcesz opisać
    coś, czego ani nie widziałem, ani nie miało miejsca.
    :-)

    > To, że wydałeś mi polecenie, nie jest dowodem jego
    > wykonania

    I błąd. Wydałęm ci, bo wiedziałem, że je wykonasz.
    Dlaczego? Bo ci je wydałem, a byłem w prawie.
    :-)

    > Kultura nie
    > jest dowodem

    Bo ciągle mylisz teoretyczne rozważania na jakiś nieznany mi temat, z
    opisem rzeczywistości.
    W tym tkwi, zdaje się, problem - twoje wnętrze chyba nie chce
    zaakceptować faktu, że można żyć inaczej, i że kultura pozwala na
    więcej, niż się wydaje...
    :-)

    Bo polecenia były wykonywane.

    To twoja teza.