  • Data: 2010-11-23 21:33:59
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/ibp2c3$n2i$1@inews.ga
    zeta.pl
    *Bydlę* napisał(-a):

    > Nie.
    > Hint: kluczowa jest kultura - ty ją wyrzucasz z równania i dlatego
    > wynik ci nie wyjdzie nigdy.

    Ehhhhh, niereformowalny jesteś jak wielka płyta. Ja Ci mówię, że czegoś
    nie zrobiłem (z obiektywnego braku możliwości), Ty mi wmawiasz, że
    wbrew stanowi faktycznemu zrobiłem ("bo kultura").

    > Tak się zawsze dzieje, gdy się świadomie robi fałszywe zalożenia, a ty
    > zakładasz fałszywie, że to, co się działo idziałało, nie istniało.

    Nie, ja nie wykluczam istnienia innych okoliczności uniemożliwiających
    wykonanie tego co było do wykonania, a co Ty jesteś łaskaw z maniackim
    uporem pomijać, a do czego "kultura" ma tyle, co świnka morska do morza.
    I to jest to, czego brakuje w Twoim równaniu. I jeszcze brakuje ludzkiej
    ułomności i złośliwości, elementów losowych. I dlatego wynik u Ciebie
    jest sterowany przez z góry przyjęte założenia, nie dopuszczające innych
    okoliczności i z tą kulturą kręcisz się w kółko jak gówno w przeręblu.

    > Musisz pojeść tej soli ze swej beczki i da bóg, że kiedyś zrozumiesz.

    Natomiast Ty musisz pić więcej wina. Hint: Zagłoba z "Przygód Pana
    Michała". I nie powołuj się na jakiegoś boga skoro zdeklarowałeś się
    jako niewierzący.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675