  • Data: 2010-11-02 18:27:48
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-02 18:03, Artur Maśląg pisze:

    > Rzecz w tym, że wcale nie jestem o tym taki przekonany w zakresie
    > pomiaru, a jak odpowiem uczciwie na pytanie czy coś piłem, to
    > zacznie się np. głupawa dyskusja, albo będę zmuszony poczekać
    > na drugi pomiar, bo miałem np. 0,12. A nuż mi się nazbiera więcej
    > - przecież to oczywiste, że nie wypiłem lekkiego piwa na grillu,
    > tylko 4 strongi, bądź pół flaszki z kolegą zapiłem piwem by lepiej
    > wyglądało.

    Ale jak wypijesz dwa piwa to już nie będziesz się obawiał przekroczenia
    (teoretycznie) dozwolonej dawki 0,5promila??? :)
    Powiesz ze tylko dwa piwa wypiles, a policjant zlosliwie zapyta "a moze
    jednak byla wódeczka? powtórzymy pomiar?" 0,3promila różnicy będzie
    zbawieniem? Nie wierzę.

    > No, jestem trzeźwy. Policjant zobaczy 0,11 i czekam na kolejne
    > 'dmuchanko'.

    Jak wyżej. Zobaczy 0,11 przy limicie 0,5 i też poczeka czy nie podskoczy
    w górę, po to aby Cię udupić. Bez różnicy.

    > Nie - takie podejście świadczy o tym, że jednak te 0,2%% można
    > spokojnie podnieść, a gadanie o pijanych na drogach to temat zastępczy.

    Gadanie że różnica 0,3promila będzie zbawieniem dla zaszczutego
    społeczeństwa to dopiero temat zastępczy.

    > Zresztą widać to w czasie 'trzeźwego' poranka - policja nie kontroluje
    > jak leci, tylko najwyraźniej dobiera kontrolowanych wg klucza.

    Normalne, zawsze tak było i będzie. Nie tylko w temacie kontroli
    alkomatem. Jak myślisz kogo chętniej zatrzymają do weryfikacji stanu
    technicznego samochodu - właściciela zardzewiałego żuka czy Cavallino w
    nowiutkim, dwuletnim Ceedzie?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com