  • Data: 2010-11-01 22:43:05
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-01 19:49, DoQ pisze:

    > Odpowiedzi masz juz w innych postach, nie mam
    > zamiaru powtarzac 10x tego samego specjalnie
    > dla ciebie.

    Plizz.. powtórz, choć raz. Wiesz... ja mam
    słaby wzrok i kłopoty z czytaniem.

    > ROTFL - teraz postuluj za legalizacja burdeli
    > z 13latkami.

    Znowu to samo. Chcesz powiedzieć, że król
    Polski Władysław Jagiełło był
    alfonsem-pedofilem, a jego prawowita żona
    Jadwiga, nieletnią kurwą?
    Dodam jeszcze, że Jagiełło i Jadwiga to nie są
    postaci z Avatara.

    > Widze ze trzeba ci to "narysować" bo analogii
    > zupełnie nie łapiesz.
    > Pijany Polak = Trzeźwy Austryjak --
    > Muzułmański mąż 13latki = Pedofil w Polsce.

    Ja to wiem :-) Do ciebie wciąż jednak nie
    dociera sedno sprawy. Dlaczego, tu ci
    narysuję, albo nie, napiszę dużymi literami,
    DLACZEGO --> Pijany Polak = Trzeźwy Austryjak

    Aha, i po służbie zaznajom się z definicją
    słowa "analogia".
    Używanie słów, których znaczenia się nie
    rozumie uchodzi za oznakę totalnego buractwa.

    > Chcesz bzykać małoletnią, wyprowadź się do
    > Jemenu.

    Widzę, że masz doświadczenie w temacie :-)))
    No dobra, to pisz jak było.

    --
    AW