  • Data: 2010-11-07 14:14:15
    Temat: Re: Pijany Polak=Trze?wy Austryjak!!
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. napisal:
    > Teraz wydaje ci sie absurdalne, a za rok moze beda glosowac :-P

    To już było. Nazywało się godzina milicyjna ;)

    > Unia sie zobowiazala zmniejszyc emisje CO2 o 15%, jak wymiana zarowek
    > nie pomoze, to beda musieli drastyczniejsze srodki wprowadzic :-)

    Ciekawe, jaki procentowo jest udział emisji CO2 związanej z wytworzeniem
    energii elektrycznej na potrzeby gospodarstw domowych do całkowitej
    emisji antropogenicznej. Masz może takie dane?

    > O - pomyslalbys kiedys ze ktos ci zabroni uzywania zarowek ?
    > Ale nie martw sie - mnie to nie przeszkadza, ja to nawet popieram :-)

    Łuczywo, panie, łuczywo, w pełni biodegradowalne i odnawialne :D

    > P.S. A kiedys odkryja ze ograniczy emisje takze zmniejszenie
    > dopuszczalnej predkosci na autostradach. I bedzie 90.

    To też już było, gdy obniżono górną granicę prędkości na drogach
    poza terenem zabudowanym do 90 km/h, a na autostradach (wtedy były
    tylko całe dwa odcinki) do 110 km/h.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek