  • 21. Data: 2014-09-08 13:51:48
    Temat: Re: Pijani kierowcy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-08 13:47, tck wrote:

    > po trzech piwach nie mialby 1,2 promila...

    Jak ma słaby łeb i walnął na raz to właśnie między 1-1,2 by miał. Ale to
    dalej bez związku z tematem.

    Shrek.

  • 22. Data: 2014-09-08 13:52:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-08, tck <t...@t...Wytnij.net.pl> wrote:

    > po trzech piwach nie mialby 1,2 promila...

    W artykule jest napisane, ze gosc ma 167 cm i 55 kg, wiec jak najbardziej
    realne.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2014-09-08 13:53:47
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 8 września 2014 13:44:49 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Przelicz jeszcze raz. Jak zwykle kiedy dochodzi do spraw alkoholowych,
    >
    > zaczynasz bredzi� - p� litra wody to odpowiednik oko�o 8 piw. Czyli
    >
    > przestrzeli�e� ponda dwukrotnie.
    >

    > Shrek.
    Masz racje 2 piwa to trochę więcej niż setka. Dalej dla mnie nie jest czymś normalnym
    wypijanie do lustra trzech pięćdziesiątek wódki. O tym że rozcieńczonych wodą w
    takiej ilości że wystarczy jej na całodobowe zapotrzebowanie na wodę dla człowieka
    nie wspomnę. Dziwne 1,2 promila. On dużo więcej wychlał.

  • 24. Data: 2014-09-08 13:55:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-08 13:51, AZ wrote:

    > A wazysz/mierzysz podobnie co ten gosc?

    I przede wszystkim alkomaty "cywilne" to można sobie w dupę wsadzić (i
    nawet zapewne promile wykażą;). Kiedyś po imprezie wyjazdowej dmuchnąłem
    w swój - 1,4. Myśle sobie co do wuja, przecież poprzedniego dnia
    zrobiłem dwie setki - mowy nie ma. Brat dmuchnął - 1,2, a pił więcej.
    Bratowa dmuchnęła 0,5. Tylko, że ona nie piła wcale;)

    Shrek.

  • 25. Data: 2014-09-08 14:09:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 08 Sep 2014 12:17:20 +0200, Shrek napisał(a):

    > http://wyborcza.pl/1,87648,16602549,Wyrok_za_poslusz
    enstwo.html#MT

    > Ktos jeszcze twierdzi, że policjantom zależy na bezpieczeństwie a nie
    > statystykach?
    >
    > Prawdę mówiąc mam nadzieję, że to kaczka dziennikarska, bo taki stopień
    > kurewstwa jest w sumie wystarczający, żeby fabrykować dowody.

    Fakt, kurewstwo aż niewiarygodne, ręce opadają. Dlatego jestem przeciw
    nadmiernemu regulowaniu prawem drobnych codziennych spraw. Ocena wagi
    sprawy i wymiaru kary powinna być w gestii wybieralnego przez lokalną
    społeczność sędziego (nie sądu! nie mylić tych rzeczy :)
    --
    Jacek

  • 26. Data: 2014-09-08 14:26:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 08 Sep 2014 13:29:11 +0200, Shrek

    > No jest - przecież nikt nie kwestionuje. Ale nie o to chodzi.

    Właśnie o to. Ciekawe czy jakby go poprosili
    o skok z 3 piętra, to też by skoczył...

    --
    Pozdor Myjk

  • 27. Data: 2014-09-08 14:31:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 08 Sep 2014 13:28:23 +0200, Shrek

    > Sugeruje, że skoro skończyło się na badaniu alkomatem,
    > to raczej podejrzewał wcześniej jak z nim rozmawiał,
    > a nie po tym jak przestawił samochód.

    O ile z nim rozmawiał, a nie tylko poprosił przez drzwi/domofon.

    > Tak sugeruje, że wiedział i zrobił to specjalnie dla "sukcesu".

    Co nie zmienia faktu, że człowiek swój mózg ma i jak go policjant, o
    szczególnie jak policjant, prosi, choćby na kolanach, to ma prawo odmówić
    wsiadania za kółko.

    --
    Pozdor Myjk

  • 28. Data: 2014-09-08 14:43:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-08 14:26, Myjk wrote:
    > Mon, 08 Sep 2014 13:29:11 +0200, Shrek

    > Właśnie o to.

    Nie, nie o to. Widać nie zrozumiałeś. W wielu krajach policjant kojarzy
    się z porządkiem i kimś do kogo można zwrócić się o pomoc (i jeśli
    ciebie poprosi o pomoc to też należy mu pomóc). W takim kraju policjant
    podziękowałby za fatygę i dodał, żeby bohater artykułu już nigdzie dziś
    nie jeździł (ewentualnie jak służbista, to przestawiłby samochód sam).

    U nas wiele osób mówi na nich psy i choć uważam, że to przegięcie, to
    ten konkretny policjant z pewnością z to określenie zasługuje (o ile
    cały artykuł nie jest wyssany z palca, ale w to wątpię). Bez jaj -
    naprawdę, wierzysz, że poszedł do niego na chatę, rozmawiał, razem
    wyszli przed blok, kolo przestawił samochód i nagle pies wyczuł alkohol?
    Nie - on z premedytacja podpuścił kolesia i jeśli traktować poważnie
    wyrok sądu (o co w tym przypadku akurat trudno) podżegał do stworzenia
    zagrożenia w ruchu. Taki mały agencik tomuś.

    Więc jeszcze raz - chodzi o to, że jeśli ktoś myśli że policjanci są po
    to żeby mu służyć i pomagać, to jest po prostu frajerem. Policjanci są
    po to, żeby statystyka się zgadzała i jeśli akurat przypadkiem im z tym
    po drodze, to ci pomogą. Ale jak widać dla statystyk nie zawahają się
    przed zwykłym kurewstwem (nie mówiąc już o tak banalnych rzeczach jak
    utrudnianie zgłoszenia błahych spraw), co polecam wziąć pod rozwagę np.
    zwolennikom zabierania prawka przez policję i innym optymistą co
    uważają, że policjanci walczą o bezpieczeństwo na drogach - czasem tak,
    ale tylko przypadkiem, celem jest statystyka.

    Shrek.

  • 29. Data: 2014-09-08 14:46:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-08 14:31, Myjk wrote:
    > Mon, 08 Sep 2014 13:28:23 +0200, Shrek

    > O ile z nim rozmawiał, a nie tylko poprosił przez drzwi/domofon.

    Z artykułu wynika, że zadzwonił do mieszkania z "drzwi".

    No miał. Tylko ja nie o tym.

    Shrek.

  • 30. Data: 2014-09-08 15:15:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 08 Sep 2014 14:43:18 +0200, Shrek

    > Nie, nie o to. Widać nie zrozumiałeś.

    Zrozumiałem. Pił, nie wsiada za kółko. W ogóle. Koniec, kropka.
    Jak wsiada, to niech się liczy z konsekwencjami.

    Teraz spójrz na to z drugiej strony. Skąd wiesz, że nie wracał autem z
    imprezy pod wpływem, sąsiedzi go podrąbali bo był to kolejny raz z rzędu, a
    policjant nie wykazał się ułańską fantazją jak takiego zgarnąć dla dobra
    innych?

    A pismaki też lecą na statystyki -- i widać wiedzą gdzie muszą uderzyć żeby
    ktoś im poczytalność z własnej nieprzymuszonej (?) woli nabił. :P

    --
    Pozdor Myjk