  • Data: 2014-07-02 10:02:36
    Temat: Re: Piętnuje tych co piszą dokumentacje
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-02, Marek Borowski <m...@n...com> wrote:

    > Wspolczuje. Niestety ostanio widze jakas dziwna chec polonizowania
    > wszystkich anglicyzmow. Ale jest na to sposob, zmienic srodowisko
    > pracy na takie gdzie na co dzien uzywa sie angielskiego.

    Nie "wszystkich", tylko "tych, które mają dobrze znane polskie
    odpowiedniki". To, że jeden z drugim jest niedouczony i chcą całym
    teamem inwestygować effort jeszcze nie znaczy, że z samego tego tytułu
    trzeba przestawiać się na obrzydliwą mieszankę angielskiego żargonu
    z polskimi wtrąceniami.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot