  • 41. Data: 2019-11-01 17:05:32
    Temat: Re: Piesza. Zabrania się pieszym wtargnąć.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I słusznie uważa że piesi mają mu nie wchodzić bo prawo im zezwala na wejście jeśli
    spełnia pewne proste warunki. Jesli jedzie to piesi nie moga spelnic jednego warunku
    i wejsc im nie wolno. Nie dales jeszcze wyjaśnienia dlaczego jeden pieszy ma
    spowodować zatrzymanie od jednego do kilkudziesięciu pojazdów, z wszystkimi
    konsekwencjami tego zatrzymania. To że chce przejsc w takiej sytuacji to trochę za
    mało. Chcesz żeby pieszy mógł zatrzymać ruch na drodze to i na torach kolejowych
    powinien mieć takie samo prawo do zatrzymywania tego co po torach jedzie.
    Trzydziestotonowa ciężarówka ma się zatrzymać a dwudziestotonowa drezyna już nie
    musi. Nie może być dwóch różnych rozwiązań tego samego problemu bo ludzie to idioci i
    im się będzie mylilo.

  • 42. Data: 2019-11-01 18:23:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę idiotów pędzących 100/50, żeby na Twój widok
    wchodzącego na przejście zwolnić do 50.
    Nie zatrzymać, lecz zwolnić, a później po paznokciach lub po obcasach zależnie od
    rozwoju sytuacji.

    -----
    > żeby bezpiecznie przejść przed idiotą zapierdalającym i uważającym, że piesi mają
    mu nie wchodzić ewentualnie wypiedralać i

  • 43. Data: 2019-11-01 18:46:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.11.2019 o 18:23, ąćęłńóśźż pisze:

    > Nie zatrzymać, lecz zwolnić, a później po paznokciach lub po obcasach
    > zależnie od rozwoju sytuacji.

    Ja się już gubię kto na poważnie pisze, a kto aronię uprawia...

    --
    Shrek

  • 44. Data: 2019-11-01 18:57:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spróbował bys odpowiedzieć dlaczego piesi mają mieć na jezdni większe uprawnienia od
    kierowców a nie pierdołami się zajmować.

  • 45. Data: 2019-11-01 19:39:51
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Spróbował bys odpowiedzieć dlaczego piesi mają mieć na jezdni większe uprawnienia
    od kierowców a nie pierdołami się zajmować.

    Łżesz jak bura suka, boś debil i tyle.

  • 46. Data: 2019-11-01 19:40:24
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 47. Data: 2019-11-03 14:43:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja piszę poważnie.
    Widzę gościa zwalniającego z 80/50 to odważam się wejść na pasy, a ten po zwolnieniu
    do 50 przejeżdża po paznokciach.
    Najwyraźniej gościu nie chce się tłumaczyć z przekroczenia prędkości przy rozjechaniu
    na pasach, a zdolna papuga go przy 50 wybroni.

    -----

  • 48. Data: 2019-11-03 15:20:00
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    ąćęłńóśźż w

    > Ja piszę poważnie.
    > Widzę gościa zwalniającego z 80/50 to odważam się wejść na pasy, a ten po
    zwolnieniu do 50 przejeżdża po paznokciach.

    Ja też.

    Widzę gościa (pieszego) stojącego przed przejściem po lewej stronie drogi,
    przed tym przejściem stoi również po lewej stronie pojazd, pieszy nie
    wchodzi od 5 sekund, no to jadę te swoje 40-50km/h, a nie zatrzymuję się.
    Ja, gdy chcę przejść to wchodzę na przejście, a czasem wręcz ręką pokazuję
    jadącemu z lewej, że wejdę i lepiej, żeby hamował, a ci z prawej sami sie
    zatrzymują...

    --
    'Tom N'

  • 49. Data: 2019-11-05 23:44:58
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-01 06:58, Uzytkownik wrote:

    > Dyskutujemy o skutkach prawnych, a prawo zawsze się kieruje konkretnymi
    > paragrafami. Wskaż więc gdzie w prawie jest zapisana ta reguła.
    >
    > Skoro nie ma to nie ma też reguły, a już z całą pewnością reguła taka
    > gdyby była to nie może dotyczyć pieszego na pasach, ponieważ on nie wie
    > z jaką prędkością porusza się samochód, z...

    Jak nie wie to niech na pasy nie wchodzi wcale.

  • 50. Data: 2019-11-05 23:49:50
    Temat: Re: Piesza i pociąg
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-01 00:12, Kviat wrote:

    > Nie. Pierdolę żeby ponabijać się z twojej głupoty.

    Glupszy od Ciebie raczej nie jestem.