  • 31. Data: 2019-11-01 00:02:03
    Temat: Re: Piesza. Zabrania się pieszym wtargnąć.
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > I co z tego że pieszy moze zostac ukarany za ..... . Jak to martwy przepis.

    A potrafisz udowodnić że martwy?
    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/multimedia/kied
    y-wine-ponosi-pieszy/f7h2348

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2019-11-01 00:12:07
    Temat: Re: Piesza i pociąg
    Od: Kviat

    W dniu 31.10.2019 o 23:58, kk pisze:

    > A jakie to ma znaczenie?

    Zasadnicze.

    > Pierdolisz żeby pierdolić?

    Nie. Pierdolę żeby ponabijać się z twojej głupoty.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 33. Data: 2019-11-01 06:58:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-31 o 22:13, ąćęłńóśźż pisze:
    > Stara dobra reguła określa drogę hamowania w metrach jako połowę
    > prędkości w km/h.
    > Czyli w mieście 25-30 metrów przed autem.
    > Oczywiście z rozwagą.

    Dyskutujemy o skutkach prawnych, a prawo zawsze się kieruje konkretnymi
    paragrafami. Wskaż więc gdzie w prawie jest zapisana ta reguła.

    Skoro nie ma to nie ma też reguły, a już z całą pewnością reguła taka
    gdyby była to nie może dotyczyć pieszego na pasach, ponieważ on nie wie
    z jaką prędkością porusza się samochód, zwłaszcza jak za kierownicą
    siedzi debil, a auto to BMW.

  • 34. Data: 2019-11-01 07:36:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-31 o 22:53, RadoslawF pisze:

    > Kłamiesz, nawet istnieje taryfikator mandatowy za ten "martwy i
    > niemożliwy" przepis.
    > https://mojafirma.infor.pl/moto/logistyka/zarzadzani
    e-flota/679729,Mandat-za-wtargniecie-na-przejscie-dl
    a-pieszych.html

    Ale jest to do obalenia w każdym sądzie, który nie jest przekupiony lub
    kumoterski.

    Patologia sądów nie stanowi prawa.

  • 35. Data: 2019-11-01 07:51:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-11-01 o 00:02, RadoslawF pisze:

    > A potrafisz udowodnić że martwy?
    > https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/multimedia/kied
    y-wine-ponosi-pieszy/f7h2348

    > Pozdrawiam

    A możesz udowodnić, że jest tam opisana prawda i że znasz wszystkie
    szczegóły tej sprawy jeżeli jest to prawdą?

  • 36. Data: 2019-11-01 07:51:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Regułą jest, że sąd (którego w szkołach niczego nie uczą poza formułkami) powołuje
    biegłego.
    I to jest zapisane w prawie.
    Podaj przykład opinii biegłego, że jest to metr bądź sto metrów.

    -----

  • 37. Data: 2019-11-01 15:07:21
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-01 o 07:51, Uzytkownik pisze:

    y-wine-ponosi-pieszy/f7h2348

    > A możesz udowodnić, że jest tam opisana prawda i że znasz wszystkie
    > szczegóły tej sprawy jeżeli jest to prawdą?

    Wszystkich szczegółów nie znam. Ale że jest to prawda potwierdzam.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2019-11-01 15:59:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ąćęłńóśźż,

    Thursday, October 31, 2019, 10:13:18 PM, you wrote:

    > Stara dobra reguła określa drogę hamowania w metrach jako połowę prędkości w km/h.
    > Czyli w mieście 25-30 metrów przed autem.

    Zła reguła. Droga samego hamowania jest zależna od kwadratu prędkości.
    Do tego jeszcze dochodzi czas reakcji zwiększający drogę hamowania
    liniowo. ,,Połowa" sprawdzi się przy prędkościach do kilkudziesięciu
    km/h. Powyżej warto przyjąć większy zapas.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 39. Data: 2019-11-01 16:06:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > liniowo. ,,Połowa" sprawdzi się przy prędkościach do kilkudziesięciu
    > km/h. Powyżej warto przyjąć większy zapas.

    Czyli takich z jakimi jeździ się "po mieście". Z tym, że rzeczywiście
    bym na tym bardzo nie polegał. Ale też nie popadał w paranoję, że musi
    być ćwierć kilometra wolnego (a tyle by się zdało żeby bezpiecznie
    przejść przed idiotą zapierdalającym i uważającym, że piesi mają mu nie
    wchodzić ewentualnie wypiedralać i hamować to on nie będzie).

    --
    Shrek

  • 40. Data: 2019-11-01 16:16:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-10-30 o 19:20, 'TomN' pisze:
    > Adam w

    > Zajebisty film swoją drogą.

    > A ja Ci proponuję o 10 sekund wcześniej

    > Wtedy będziesz miał szanse usłyszeć charakterystyczny gwizd i zobaczyć, że
    > nagle ruch sie zrobił.

    > Zwłaszcza na reżyserowanym filmie...

    Nie chodzi mi o reżyserowany film - dałem to jako ilustrację zachowania.
    Tak samo ludzie przechodzili na filmach dokumentalnych z dawnych lat.
    Dziecięciem będąc mieszkałem w widłach "pomiędzy torami" - jedne tory to
    zwykła trasa Przemyśl - Kraków (kilka torowisk), a druga trasa to
    torowisko do firmy. Niedaleko jeszcze były tory do "przetoków" - czyli
    przetaczania i łączenia składów towarowych. Ludzie przechodząc z jednej
    strony miasta na drugą przechodzili przez kilka torowisk pomiędzy
    jeżdżącymi pociągami lub jadącymi siłą rozpędu wagonami.
    Analogicznie przechodziło się sekundy przed nadjeżdżającymi samochodami,
    lub bezpośrednio za przejeżdżającymi pojazdami.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam