  • Data: 2015-02-17 07:20:20
    Temat: Re: Piesi chcą móc przechodzić na czerwonym świetle.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-02-16 21:59, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Rowerzystów jadących zgodnie z przepisami mogę wyprzedzić bez zmiany
    > pasa ruchu.

    Generalnie nie możesz - rowerzysta 80cm, 1 metr odstępu, samochód 1,85 =
    3,65. Niby mógłbyś na autostradzie, ale tam dla odmiany rowerzystów nie ma.

    > Przy bandzie pedalarzy muszę zwalniać do niemal zera i
    > czekać na możliwość wyprzedzania.

    I to taką traumę u ciebie powoduje. Musisz się nieźle wkurwiać w mieście
    - światła, przejścia dla piszeych - a tak pamietam, rzeczywiście si
    ęwkurwiasz;)

    > Uprzedzając: jadę drogą wojewódzką 2x3.5 metra. Da się wyprzedzić
    > rozsądnego rowerzystę bez przekraczania linii.

    Da się, ale nie wolno.

    Shrek.