  • Data: 2015-02-17 10:28:22
    Temat: Re: Piesi chcą móc przechodzić na czerwonym świetle.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Feb 2015 21:59:12 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Przy bandzie pedalarzy muszę zwalniać do niemal zera i
    > czekać na możliwość wyprzedzania.

    Biedaczysko, musi zwalniać za rowerzystą. Jak ty se radzisz na
    zachodzie, tam to jest norma że kierowca czeka za rowerzystą aż się
    zwolni przeciwległy pas. Byłem, jeździłem tam rowerem tysiące km i byłem
    zaszokowany - nie wyprzedzali nawet jak zjeżdżałem na skraj i dawałem
    znaki ręką żeby wyprzedzali :)
    Nie wspomnę już o tym że ci rowerzysta urasta w oczach do "bandy
    pedalarzy". Ta pogarda kiedyś zaskutkuje urwaniem ci lusterka czy
    anteny przez wqrwionego "pedalarza" którego wyprzedziłeś na gazetę.
    Rzadki okaz aroganta z ciebie. Aż boję się zapytać - masz rower? :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.