  • 41. Data: 2010-06-07 12:18:47
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: to <t...@a...xyz>

    Miecio wrote:

    > Kilka lat temu wybudowali się we wsi krakusy :). Przeszkadzało im, że
    > psy ujadają i szczekają (z za ogrodzenia) na ich dzieci i psa. Pewnego
    > dnia 2 psy zdechły - diagnoza: otrute. Od tamtej pory krakusy mieszkały
    > tam tylko 4 miesiące. (wybite szyby w domu, samochodach, kamienie w
    > auta, krzewy traktowane środkami na chwasty, szambo rozlane na ogród
    > itp) oczywiście nikt nic nie widział.

    Trafił swój na swego. ;>

  • 42. Data: 2010-06-07 12:19:17
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-07 12:13, krzysiek82 pisze:

    > hmm wyjątkowe buractwo. Fakt na wsi trzeba sobie zbudować autorytet ale
    > są do tego inne metody cywilizowane i nie takie burackie :)

    Nie da się ukryć, że część wsi żyje swoim życiem i wg. swoich zasad. Ja
    również jestem miastowym na wsi.

  • 43. Data: 2010-06-07 12:21:20
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Miecio pisze:
    > Może twoje psy są za tępe(jak..?), żeby coś wymyślić?

    Być może, żaden z nich jakiś mega rasowy nie jest

    --
    krzysiek82

  • 44. Data: 2010-06-07 12:21:36
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-07 12:14, kamil pisze:

    > Obydwie strony rownie glupie.

    Zgadzam się.

    > Jesli wlasciciele nie potrafia zasranca wychowac, nie powinni go miec
    > wcale.

    Zależy po co Ci pies. Jeśli kupujesz i szkolisz 3 dobermany żeby
    pilnowały Ci hal produkcyjnych to masz gdzieś to czy są miłe dla innych.

  • 45. Data: 2010-06-07 12:22:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości grup

    > Masz zjebany skuter, a i piesek byl na sterydach :)

    nie zjebany, tylko przepisowy, dla psa bieg z predkoscia 40-50 km/h nie jest
    zadnym wielkim wyczynem

  • 46. Data: 2010-06-07 12:22:34
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Ale o tym konkretnym rozmawiamy. Pisałeś, że przegryzł oponę. Co w tym
    > takiego strasznego lub dziwnego? Jak sam piszesz na wsi psy ganiają za
    > autami i nie ma w tym nic niecodziennego, ani nie jest to powodem by je
    > zabijać.

    ale jeśli zwierze jest na tyle agresywne, że żona musiała mu posłać
    strzała z środkiem usypiającym z okna auta bo się bała wysiąść to chyba
    nie jest normalne zachowanie psa.

    --
    krzysiek82

  • 47. Data: 2010-06-07 12:23:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    kamil wrote:

    > Obydwie strony rownie glupie, ale jakos blizej mi do ludzi, ktorzy chca
    > moc sie wyspac i nie martwic, ze jakis rozjuszony kundel pogryzie im
    > dzieciaka.

    Ale tu nie było nic o gryzieniu tylko o szczekaniu zza płotu. To raczej
    normalne. Jak komuś przeszkadzają szczekające psy do tego stopnia, ze nie
    jest w stanie tego znieść, to nie powinien mieszkać na wsi. Po prostu.

  • 48. Data: 2010-06-07 12:24:09
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-07 12:09, Cavallino pisze:

    > Trafił debil na debila.

    Fakt niezaprzeczalny.

    > Co gorsza z tonu wynika, że się debilstwo popiera i chwali.

    Nie popieram i nie chwalę. Sam jestem "miastowym" w oczach mieszkańców
    wsi. Choć jakby mnie ktoś psy otruł to nie wiem co bym zrobił (na prawo
    nie ma co liczyć w tych kwestach)

  • 49. Data: 2010-06-07 12:24:38
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Miecio pisze:
    > Nie da się ukryć, że część wsi żyje swoim życiem i wg. swoich zasad. Ja
    > również jestem miastowym na wsi.

    w sumie na początku myślałem, że będzie gorzej ale przyzwyczaiłem się i
    teraz się śmieje z tych co na weekend jadą za miasto, ja mam to
    codziennie i jest super :) A respekt na wsi zdobyć wcale nie jest tak
    trudno jakby się wydawało wystarczy tylko używać odpowiednich argumentów.

    --
    krzysiek82

  • 50. Data: 2010-06-07 12:26:04
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-07 12:03, krzysiek82 wrote:

    > rozbawiasz mi czasami twoimi kretyńskimi wypowiedziami :)

    Czlowiek usmiechniety, rozbawiony, to zdrowy czlowiek. Pisz wiecej :) Ja
    tez bede. No i "poka fotke" ;)