    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszy samochód - nie do miasta :)
    Date: Wed, 11 Jul 2012 22:22:03 +0200

    W dniu 2012-07-11 21:20, PK pisze:

    > No nic nie poradzę. Takie mam życiowe potrzeby :). Ale 35 z ostatnich
    > 40 godzin spędziłem siedząc przy kompie na 3 różnych (niewygodnych)
    > fotelach, więc naprawdę uczucie dyskomfortu mi nie imponuje. Jak trzeba
    > coś zrobić, to się zaciska zęby i robi :).

    W samochodzie jest inaczej - masz ten sam niewygodny fotel/zawieszenie
    itd. przez ileś tam godzin i nie zmieniasz go co jakiś czas.
    Oczywiście, jak już człowiek coś kupi, to później ma parę rozwiązań:
    1. Zaciska zęby i mówi, że wszystko jest w porządku.
    2. Ma dosyć i kupuje inny samochód.
    3. Zaciska zęby i narzeka, ale z różnych przyczyn samochodu nie zmienia.
    Można jeszcze przyjąć kilka opcji dla wersji nietrafionej, ale te chyba
    generalnie temat wyczerpują. Ja mogę ze swojej strony napisać, że
    ludzie w Polsce bardzo często prawdy na temat zakupionego samochodu
    nie powiedzą, a wręcz będą kłamać w żywe oczy.

    > Wpadłem już na to 206 wcześniej, ale byłem bardziej przychylny
    > trochę mniejszemu Saxo/106. Na pewno brakuje mi doświadczenia
    > i wyczucia, ale 206 po prostu nie wydaje mi się istotnie większe albo
    > bardziej komfortowe.

    206 jest większe i bardziej komfortowe - ten komfort zobaczysz między
    innymi na dłuższych trasach przy wyższych prędkościach.

    > Oczywiście jeśli uda się lekko rozciągnąć budżet, to poszukałbym czegoś
    > większego - choćby ze względu na duży skok mocy w silnikach.

    Coś większego jest również "cięższego", więc względny wzrost mocy jest
    tylko widoczny na papierze. 206 jest w różnych wersjach. 90 czy 110KM w
    tej budzie to mało?

    > Tyle że tu pojawia się Xsara (po liftingu), czyli takie "małe C" :).

    Trochę większa jest, silniki podobne, moce też.

    > Nadal byłbyś za 206?

    Widzisz, to Ty wybierasz, ja tylko podrzucam propozycje, które by
    pasowały do tego, co napisałeś na wstępie. Chcesz Xsarę to ją kupuj,
    ale ona nie bardzo mi się wpasowuje w Twoje wymagania.