eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszy samochód do 13 tysRe: Pierwszy samochód do 13 tys
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Date: Sun, 28 Feb 2016 19:23:11 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 44
    Message-ID: <navdub$bih$1@node1.news.atman.pl>
    References: <56cf286e$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    <56d053f9$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@t...pl>
    <56d05b6c$0$652$65785112@news.neostrada.pl> <nas4k8$9k8$1@dont-email.me>
    <56d1e1c1$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <nasnsd$i6j$1@node1.news.atman.pl>
    <56d2b470$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
    <naueuj$a5n$1@node1.news.atman.pl>
    <56d33709$0$22843$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1456683787 11857 83.142.198.226 (28 Feb 2016 18:23:07
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Feb 2016 18:23:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.2.0
    In-Reply-To: <56d33709$0$22843$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577601
    [ ukryj nagłówki ]

    On 28.02.2016 19:06, Trybun wrote:

    >> No sorry, ale jak ktoś pisze, że wadą benzyny jest trudne ruszanie
    >> spod świateł... ;)
    >
    > Tak, w niczym nie minąłem się z faktami. Pojeździj dieslem, po jakimś
    > czasie przesiądź się znowu na benzynę a sam sobie uświadomisz jak w
    > benzyniaku trzeba dusić gaz, i żyłować sprzęgło przy ruszaniu spod świateł.

    Jeżdziłem i dislem i benzyną. I Automatem i manualem. I żadnym nie
    miałem problemów z ruszaniem spod świateł.

    >> Oraz cena zakupu, oraz to że pali rzeczywiście mało, ale w trasie... W
    >> nowych dochodzą problemy z DFP. Turbiny - disle już mają w
    >> standardzie, benzyny jeszcze da sie kupić bez. Dwumasy - to samo.
    >> Oczywiście można argumentować, że kupujesz nowego disla, po trzech
    >> latach sprzedajesz i masz to w d4. Tylko dodaj, ze za to sporo
    >> płacisz, co jednak obiektywnie też jest wadą.
    >
    > Skoro piszemy o używanych autach, to tu już nie ma różnicy w cenie.

    A nie ma?

    > A z
    > tym spalaniem to tak naprawdę nie wiem jak jest. Mój (1.5 litra) potrafi
    > zeżreć i 7litrów ON, poprzednik Vectra (2litry) palił 8.5 litra LPG.
    > Żeby było bardziej zagmatwanie - znajomy jeżdżący 3litrowym TDI
    > deklaruje średnie spalanie na 5.5litra ON...
    > Pozwolę sobie zauważyć że diesle bez FAPa i dwu-masy też idzie jeszcze
    > kupić. Tytułowy samochód ma być do 13tys zł. a w takim przedziale
    > cenowym rzadko który diesel ma te najnowsze wynalazki.

    Więc skoro ma być do 12 tysi, to diesel będzie się częściej sypał. Nie
    ma rady - jest bardziej skomplikowany na 90% ma znacznie większy przebieg.

    > Nic nie zmienia, wrażenie że ceny są sztucznie zawyżane pozostaje. Dał
    > mi rabat, zdecydowałem się kupić od razu i ten wkład filtra do diesla. I
    > do tego 4 litry oleju, całość "puścił" za stówkę, oddzielnie
    > kosztowałoby to mnie 126zł.

    Ale w kasie płacisz PLNami a nie odczuciami. Wiec jest droższy w
    eksploatacji.

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: