  • 11. Data: 2009-05-13 05:37:02
    Temat: Re: Pierwszy kompakt
    Od: "Tomek" <s...@o...pl.nospam>

    Witam!

    Dziękuję za wszelkie sugestie - kupiłem LZ8 w Euro za 449 zł. Nie jest to
    najniższa cena, możnaby zaoszczędzić z 50 zł ale potrzebny jest na sobotę
    ;-). Za to nie muszę kupować karty (mam 'zbędną' 2GB) ani pokrowca (został
    po Nikonie 5700).
    Jak syn nie zainteresuje się manualnym ustawianiem aparatu ... "iAuto" robi
    całkiem przyjemne fotki już w moim FZ8, a tu nowszy procesor jest, jakoś to
    będzie ;-).
    Teraz żonka będzie się opędzać od dwóch fotoamatorów, a córcia uśmiechać do
    dwóch obiektywów Leica ;-).

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 12. Data: 2009-05-18 21:17:49
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    "Bawiłem" się trochę canonem A590is (równiez z softem CHDK) i muszę
    powiedzieć, że to bardzo dobry kompakcik (jak za 399zł - w Neonecie był
    ostatnio). Sam mam A510 i dużo poprawili w A590, ale jak na razie nie
    zmieniam. :-)
    Według mojej subiektywnej opinii canon robi lepsze fotki niż LZ8 (patrzyłem
    na przykładowe zdjęcie w sieci), poza tym ma ręczne ustawianie ostrości (w
    A510 bardzo sie przydaje, a aparat ma 4 lata, więc nie wiem dlaczego nie ma
    tego w panasłoniku :-) ).
    Np. ustawiam ostrość na sztywno powiedzmy na 1,5m i aparat szybko robi
    fotki, bo nie musi czekać aż AF złapie ostrość. Tak samo z makro.