  • 11. Data: 2010-05-05 04:58:18
    Temat: Re: Pierwszy "hardkorowy" SMS PREMIUM test ;)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wstyd by było iść na policję i przyznać się, że dało się nabrać na taki
    > prostacki numer;)

    dlaczego?
    Co jest innego w oszustwie pod taka postacia od wyłudzenia kasy w
    jakikolwiek inny sposób?

    Poza tym nie pytałem o to, czy wstyd, tylko o to, czy mozna to uznac za
    próbe oszustwa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 12. Data: 2010-05-06 12:56:50
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kluczowe słowo "prawie".

    A gdzie tam widzisz takie słowo?
    ;-)

    Piotr

  • 13. Data: 2010-05-10 08:18:28
    Temat: Re: Pierwszy "hardkorowy" SMS PREMIUM test ;) - Kto chętny do kontrataku?
    Od: "Michu" <m...@g...com>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > "obcinaja", ale nie Ciebie, tylko organizatora konkursu

    I to jest może sposób. Jakby tak się zmówić to może i z torbami ich puścić
    by sie udało :)? Jestem gotów się zabawić. Są chetni?

    Witek
    www.wenusimars.pl
    Forum Ludzi Dorosłych