  • 1. Data: 2010-05-03 19:15:58
    Temat: Pierwszy "hardkorowy" SMS PREMIUM test ;)
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Mam sobie kartę Play Fresh i korzystam z niej czasami z pakietów Play-on
    line w telefonie. Ale nie używam jej do niczego innego, karta siedzi w
    modemie HSDPA, nic nie pika, nie dzwoni nie przeszkadza więc
    postanowiłem zobaczyć jak to jest z tymi smsami na numery 8**** co to
    można wygrać palety kasiory, diamenty i inne cuda na kiju;) Tak więc
    wysłałem pustego, bezpłatnego sms-a na numer 8043. No i zaczęły spływać.
    Ale oni kombinują, żeby wysłać sms-a płatnego. Oto "ciekawsze":(pisownia
    oryginalna - przeklejone z programu do obsługi modemu )

    ====
    GRATULACJE! NAGRODA 100.000 ZLOTYCH
    PUNKTOW trafia WLASNIE DO CIEBIE! Odpowiedz i zostan ZWYCIEZCA!
    Espresso to
    1.Kawa
    2.Herbata
    Odpisz 1 lub 2
    I WEZ 100.000ZL!
    ====
    Kupon przekazu 10.000zl ZALAKOWANY. BRAK POTWIERDZENIA OD ABONENTA
    791XXXXXX! WZYWAMY- WYSLIJ SMS TAK na 74500 Bedziesz skakal z radosci!
    GRATULACJE!
    ====
    Zablokowano przelew! Wlasciciela numeru 791XXXXXX prosimy WYSLAC SMS o
    tresci TAK na 74500! Bedziesz skakac ze szczescia!
    ====
    STANOWCZO WZYWAM ABONENTA O NUMERZE 791XXXXXX DO WYSLANIA TYLKO JEDNEGO
    SMSA NA 74500! DRUK PRZEKAZU 10000ZL PRZYGOTOWANY! CZEKAM 15MIN!
    KIEROWNIK GRATULUJE
    ====
    Tu Sylwia z Dzialu Nagrod: wyslij sms o tresci JA na 74500. Uwaga,
    dotyczy przekazania pieniedzy! Gratulacje!
    ====
    KOPERTA Z POTWIERDZENIEM 10000ZL ZAPIECZETOWANA, ZALATWILISMY
    FORMALNOSCI. OSOBA Z NUMEREM 791XXXXXX PROSZONA O WYSLANIE 1 PUSTEGO
    SMSA NA 74500!GRATULACJE!
    ====

    Tak więc jak widać próbują różnych metod: wielkie litery, stanowcze
    wezwania, personalnie ( ta Sylwia ) Wydaje się, że te smsy są generowane
    losowo, bo treści się powtarzają. Jak na razie gróźb karalnych nie
    widziałem;)

    Oczywiście nie wysłałem żadnego sms-a płatnego i po dwóch tygodniach
    odpuścili.

    W innym serwisie znalazłem sposób na wyrejestrowanie się bez dzwonienia
    do debili i prośby o wyrejestrowanie z bazy danych. Był inny konkurs,
    inny pusty sms. Smsy bezpłatne służą tylko rejestracji i wysyłając tylko
    takie nie da się wziąć udziału w konkursie. Ja jednak wysłałem takich
    bezpłatnych smsów 10 ( jeden za drugim ) i po chwili przyszedł sms
    informacyjny, że numer 8**** służy tylko do rejestracji. Tak więc
    wysłałem kolejnych 30 i mój numer został wyrzucony z ich bazy danych, bo
    przestali przysyłać.

    Także jak będą za mocno dokuczać to trzeba spróbować ich własną bronią;)
    Za smsy na numery 8**** naprawdę nie obcinają ( w PF mam na koncie 7gr!
    nie mają z czego obciąć nawet jakby chcieli ) więc można ich bombardować;)

  • 2. Data: 2010-05-03 19:56:43
    Temat: Re: Pierwszy "hardkorowy" SMS PREMIUM test ;)
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 03-05-2010 o 21:15:58 Tomaszek <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Za smsy na numery 8**** naprawdę nie obcinają ( w PF mam na koncie 7gr!
    > nie mają z czego obciąć nawet jakby chcieli ) więc można ich

    Chyba że wysłanie takiego bezpłatnego smsa może być skutkiem potwierdzenia
    regulaminu i wyrażenia zgody na otrzymywanie płatnych smsów. Ogólnie to
    lepiej w ogóle nie uczestniczyć w takich zabawach. Wiosna, przejść się, na
    piwo na świeżym powietrzu :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-05-03 20:06:21
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-05-03 21:56, Piotr M pisze:
> [...]
    > smsów. Ogólnie to lepiej w ogóle nie uczestniczyć w takich zabawach.
    > Wiosna, przejść się, na piwo na świeżym powietrzu :)

    Testy robiłem jak jeszcze było zimno, ciemno;) Dziś też dzień sprzyja
    takim zabawom, bo pół dnia lało;) Na karcie w telefonie bym nie
    ryzykował, bo bym się od smsów nie opędził;)

  • 4. Data: 2010-05-03 23:01:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomaszek t...@o...pl ...

> [...]
    > Kupon przekazu 10.000zl ZALAKOWANY. BRAK POTWIERDZENIA OD ABONENTA
    > 791XXXXXX! WZYWAMY- WYSLIJ SMS TAK na 74500 Bedziesz skakal z radosci!

    czy to nie sa proby oszustwa?
    Co na to policja?

  • 5. Data: 2010-05-04 00:37:50
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-05-04 01:01, Budzik pisze:
    > czy to nie sa proby oszustwa?
    > Co na to policja?

    Wstyd by było iść na policję i przyznać się, że dało się nabrać na taki
    prostacki numer;)

  • 6. Data: 2010-05-04 05:34:05
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Także jak będą za mocno dokuczać to trzeba spróbować ich własną bronią;)
    > Za smsy na numery 8**** naprawdę nie obcinają

    "obcinaja", ale nie Ciebie, tylko organizatora konkursu

  • 7. Data: 2010-05-04 08:24:12
    Od: z <z...@g...pl>

    Tomaszek pisze:

    > Wstyd by było iść na policję i przyznać się, że dało się nabrać na taki
    > prostacki numer;)

    Samemu pewnie że wstyd tylko nasze kochane państwo opiekuńcze ma do tego
    swoje macki. Zakazało systemu argentyńskiego, teraz bierze się za
    drogich taksówkarzy to i tym może się zająć.
    Podobne praktyki z listami do starszych osób próbowała kiedyś ścigać
    prokuratura. Nie pamiętam czy został ktoś skazany ale jako próbę
    wyłudzenia, oszustwa można to interpretować.

  • 8. Data: 2010-05-04 09:33:36
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> Odpowiedz na

    > czy to nie sa proby oszustwa?
    > Co na to policja?

    Pewnie nic bo w przekazie jest te 10.000 złotych PUNKTÓW a nie złotych
    polskich;)

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 9. Data: 2010-05-04 15:10:16
    Od: nnm <n...@g...com>

    :

    Jeżeli nie złote punkty to i tak nikt niczego w tych smsach nie
    obiecuje. I tyle wystarczy, bo to, że przelew został zablokowany albo
    pani Sylwia z działu nagród chce porozmawiać o wygranej niczego nie
    gwarantuje. Tak czy inaczej wysyłając pusty sms człowiek zgadza się z
    regulaminem danej usługi, a ten mówi zapewne, że klient będzie
    otrzymywał smsy reklamowe. Nie będę tutaj mówił o tym, że to oszustwo
    bla bla bla i nie dajcie się nabrać, bo każdy normalny, doświadczony
    człowiek to wie. Chciałem tylko powiedzieć, że prawnie wszystko jest w
    porządku, więc takie żerowanie na ludziach będzie ciągnęło się jeszcze
    przez długie lata. A jest to piekielnie dochodowy sposób na
    zarobek. :)

    pozdrawiam,
    Adam

  • 10. Data: 2010-05-04 20:20:42
    Od: z <z...@g...pl>

    nnm pisze:
> [...]
    > porządku, więc takie żerowanie na ludziach będzie ciągnęło się jeszcze
    > przez długie lata. A jest to piekielnie dochodowy sposób na

    Kluczowe słowo "prawie".

    No to niech się "organy" wykażą, pomyślą i stosownie zinterpretują.
    Wszak poruszanie się na krawędzi prawa jest niebezpieczne.