  • 1. Data: 2010-05-03 12:35:41
    Temat: Huawei E122 ze Szwecji - jak ożenić go z Play?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Przez jakiś czas używałem go w szwedzkiej 3'ce.

    Jak ożenić go z Playem?
    Mam starter iii... co?

    DC-Unlocker mówi, że wg. niego modem ma simlocka - jak zdjąć?

    I co z aplikacją - Mobile Partner?

    Da się jakoś zamienić ten soft zintegorwany z modemem, na jakiś
    uniwersalny? Nie wykluczam paru podróży więcej więc przydało by się to.

    Dzięki z góry.

    Ps. Przepraszam za ew. krzaki dot. kodowania - nie wiem czy poprawnie
    ustawiłem po reinstalce.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 2. Data: 2010-05-03 12:50:27
    Temat: Re: Huawei E122 ze Szwecji - jak ożenić go z Play?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 03 May 2010 14:35:41 +0200, Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):

    > DC-Unlocker mówi, że wg. niego modem ma simlocka - jak zdjąć?

    tymże DC-unlockerem - kupić kod i zastosować

    > Da się jakoś zamienić ten soft zintegorwany z modemem, na jakiś
    > uniwersalny? Nie wykluczam paru podróży więcej więc przydało by się to.

    Poszukaj na stronie Huaweia

    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla
    dywidenda i wzrost kursu" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-05-03 13:42:43
    Od: "Darek " <d...@W...gazeta.pl>

    >modem ma
    simlocka - jak
    zdjac?

    Moze na Allegro uda
    Ci sie kupic taki
    kod odblokowujacy
    (ceny od 1 zl). Nie
    widze co prawda
    tego modelu Huawei,
    ale sprzedawcy
    pisza, zeby sie z
    nimi kontaktowac w
    przypadku innych
    modeli.

    > I co z aplikacja
    - Mobile Partner?

    > Da sie jakos
    zamienic ten soft
    zintegorwany z
    modemem

    Przeciez ten soft
    jest uniwersalny,
    jedynie musisz w
    opcjach programu
    dodac nowe
    polaczenie (apn
    play to internet) i
    ustawic jako
    domyslne.

  • 4. Data: 2010-05-03 15:27:11
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 03-05-2010 o 14:35:41 Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Da się jakoś zamienić ten soft zintegorwany z modemem, na jakiś
    > uniwersalny? Nie wykluczam paru podróży więcej więc przydało by się to.

    W ogóle możesz nie używać softu. Jak ustanowisz połączenie to w
    Połączeniach sieciowych masz na stałe nową pozycję i już.

    PS.
    Playowski soft (uruchomiony) powoduje że okna w Windowsie podczas
    przeciągania stają się ramkami. W ogóle go nie używałem, no, od święta
    żeby odczytać jakiegoś smsa, czy jak coś szwankowało to patrzyłem jaki
    zasięg.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-05-03 21:40:23
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Moze na Allegro uda
    > Ci sie kupic taki
    > kod odblokowujacy
    > (ceny od 1 zl). Nie
    > widze co prawda
    > tego modelu Huawei,
    > ale sprzedawcy
    > pisza, zeby sie z
    > nimi kontaktowac w
    > przypadku innych
    > modeli.

    Troche gugla i znalazlem pomocnego uzytkownika, ktory kod wygenerowal mi
    od reki.

    > Przeciez ten soft
    > jest uniwersalny,
    > jedynie musisz w
    > opcjach programu
    > dodac nowe
    > polaczenie (apn
    > play to internet) i
    > ustawic jako
    > domyslne.

    No wlasnie nie jest.

    Ale zmienilem na Mobile Partner (jego tez wladowalem na modem) i
    wszystko dziala.

    Soft tre.se nie dzialal z playem nawet po zdjeciu simlocka! (nie dalo
    sie tam NIC ustawic).

    Ps. Pojade gdzies do centrum miasta i zobacze, ale Warszawa -
    prawobrzezna strona wisly - transfery do ok 50kB/s.
    Niby nie ma co porównywać, ale w Sztokholmie (i to wcale nie w centrum)
    miałem 300-500kB/s, także podczas jazdy daleko poza nim - z niczym nie
    bylo problemow.

    Ech, roznica...

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327