  • Data: 2016-11-06 18:29:13
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-11-2016 o 13:13, Dalok pisze:
    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Co za bzdury wypisujesz, ze "nie ma".
    > W razie kolizji, kto będzie winien i z jakiego powodu ?
    > Winien będzie ten kto nie udzielił pierwszenstwa
    > temu co miał pierwszeństwo, czyli winien ten co
    > nie dostosował się do A-7.

    Problem zaczyna się w ustaleniu miejsca, w którym dodatkowy pas jest już
    częścią jezdni na którą się wjechało.
    Rozumiem, że twierdzisz że nie jest nią nigdy?
    Bo ja twierdzę coś dokładnie odwrotnego, że w momencie kiedy jezdnie się
    fizycznie łączą, zarówno pas rozbiegowy jak i dwa pasy drogi głównej
    stają się jedną jezdnią tej samej drogi.
    I przestaje mieć znaczenie ustąpienie pierwszeństwa tym na drodze
    głównej, a zaczynają mieć znaczenie normalne przepisy o zmianie pasa ruchu.
    w OBIE strony, również do wjazdu na rozbiegówkę z drogi głównej.