eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchuRe: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: xyz <x...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Date: Sat, 5 Nov 2016 21:21:47 +0100
    Organization: xyz
    Lines: 29
    Message-ID: <nvlf0u$s35$1@node1.news.atman.pl>
    References: <581b9d49$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <nvg8nv$j0d$1@usenet.news.interia.pl>
    <581baf17$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <nvgb6g$nse$1@node1.news.atman.pl> <nvkgq4$90r$1@usenet.news.interia.pl>
    <nvktdt$a5p$1@node1.news.atman.pl> <nvkuj3$bgi$1@node1.news.atman.pl>
    <nvl0co$a5p$5@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: x...@i...pl
    NNTP-Posting-Host: staticline24617.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1478377310 28773 85.89.180.44 (5 Nov 2016 20:21:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Nov 2016 20:21:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.4.0
    In-Reply-To: <nvl0co$a5p$5@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591737
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 05.11.2016 o 17:12, Shrek pisze:
    > W dniu 05.11.2016 o 16:41, xyz pisze:
    >
    > To inaczej - jak ktoś zjeżdza z głównej na ten rozbiegowy, to ma prawo
    > wgnieść tego na rozbiegówce w barierki, czy nie? Jak nie to znaczy że
    > jednak pierwszeństwa nie miał (oczywiście pomijając, że zawsze nie wolno
    > nikogo celowo mordować na drodze), a całe "pierwszeństwo" sprowadza się
    > do ustąpienia przy zmianie pasa (i dziala w dwie strony).
    >
    > Shrek

    Mylisz pojęcia, pierwszeństwo nie zawsze działa w dwie strony.
    Jak zjeżdżasz to zmieniasz pas więc musisz ustąpić temu co na nim się
    znajduje, co oznacza, że możesz zmienić pas ale bez zmuszania drugiego
    kierującego do gwałtownego hamowania czy zmiany kierunku jazdy, nie
    mówiąc już o wgniataniu w barierki :).
    Z drugiej strony ten co się włącza na swoim pasie jest Panem który na
    tym pasie ma pierwszeństwo, ale chcąc się włączyć do ruchu ustępuje
    pierwszeństwa tym co są na drodze na którą wjeżdża.
    (w innym poście już jest info o jezdni głównej i pasach włączani i
    wyłączania)
    Po to właśnie stoją znaki ustąp pierwszeństwa, mimo iż dalej jest pas
    rozbiegowy co pozwala włączającemu (przynajmniej powinno tak być -
    odpowiednia długość) osiągnąć prędkość przelotową w celu płynnego
    włączenia się do ruchu.


    --
    --- xyz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: