-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
Date: Fri, 4 Nov 2016 16:32:55 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 20
Message-ID: <nvi9n5$7jf$2@node2.news.atman.pl>
References: <581b9d49$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<nvhrb7$p4l$1@news.mixmin.net> <nvi8ah$iif$1@news.mixmin.net>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1478273573 7791 83.142.198.226 (4 Nov 2016 15:32:53 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Nov 2016 15:32:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
In-Reply-To: <nvi8ah$iif$1@news.mixmin.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591537
[ ukryj nagłówki ]W dniu 04.11.2016 o 16:08, Dalok pisze:
> W realu dochodzi jeszcze znak A-7 "ustąp pierwszeństwa"
> i oznakowanie poziome.
> Wtedy winnym kolizji będzie kierowca A, bo działanie znaku A-7
> nie dotyczy tylko skrzyżowania, a dotyczy też "innych miejsc przecinania
> się
> kierunków ruchu", czyli na cały pas rozbiegowy.
A czemu nie na cała autostradę, albo na przykład najbliższe 100m?
Albo jak wjeżdzasz z rozbiegówki to musisz ustępować wszystkim do
następnego węzła, bo w końcu ty miałeś A-7 oni D-1 i to nie dotyczy
tylko tego "skrzyżowania" tylko wszystkich przecinających się kierunków
ruchu - więc mają pierwszeństwo aż coś się w tej kwestii zmieni. Np.
nowe znaki na następnym węźle. Chcesz zmienić pas to sprawdzasz czy
wjechał na poprzednim węźle - jak tak to masz pierwszeństwo, jak nie to
zasady ogólne. Jak wjechaliście razem też prawa ręka;) Gdzie tkwi błąd?
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.16 16:37 Olkowik
- 04.11.16 17:00 Dalok
- 04.11.16 17:23 007
- 04.11.16 17:37 J.F.
- 04.11.16 18:58 Myjk
- 04.11.16 18:57 r...@k...pl
- 04.11.16 19:25 Axel
- 04.11.16 19:31 Shrek
- 04.11.16 19:37 Shrek
- 04.11.16 19:44 xyz
- 04.11.16 19:54 Cavallino
- 04.11.16 20:19 masti
- 04.11.16 21:16 Shrek
- 04.11.16 21:29 t-1
- 04.11.16 21:36 Dykus
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=