  • 51. Data: 2010-02-19 11:28:12
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    marjan wrote:
    > Zapaliło się zielone, więc na odchodne popukałem mu
    > palcem w czoło,

    To sygnalizowanie idioty za kierownicą było konieczne?

    --
    Bydlę

  • 52. Data: 2010-02-20 14:52:36
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości

    > Ktos mu sie kazal zatrzymywac? Widzisz - caly problem w PL polega na tym,
    > ze wszyscy za wszelka cene musza sobie nawzajem udowadniac, ze maja
    > pierwszenstwo. A czasem wystarczy zmienic pas, zdjac noge z gazu, zeby
    > ulatwic tym innym jazde.

    Problemem jest to, że wielu kieruje się wszystkim tylko nie przepisami, bo
    ich po prostu nie znają. Jeżdżą więc zupełnie na pałę jak ten który o mały
    włos by mnie nie staranował, bo on w Polsce nic nie musi.To prowadzi do
    nikąd. Droga to nie miejsce na widzimisię. Druga przyczyna wypadków w Polsce
    to właśnie wymuszanie pierwszeństwa.
    neelix

  • 53. Data: 2010-02-20 18:07:06
    Od: marjan <k...@g...com>

    Bydlę pisze:

    > To sygnalizowanie idioty za kierownicą było konieczne?

    Zapytaj się tego gościa od SUVa.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 54. Data: 2010-02-27 18:26:31
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "marjan" <k...@g...com> wrote in message
    > Witam.
    >
    > Zmartwił mnie wczoraj fakt nieznajomości przepisów przez kierownika
    > jakiegoś SUVa na podwarszawskich tablicach. Sytuacja wyglądała
    > następująco:

    Sledzilem tu dyskusje i w sumie wszscy zgadzali sie, ze literalnie autor
    mial pierwszenstwo. A wczoraj w _identycznej) sytuacji (skret ze
    Szczesliwickiej w Bitwy Warszawskiej (DC) widzialem scene, w ktorej
    skrecajacy w prawo wjechal na lewy pas (korek na obu pasach), a gostek w
    terenowce, skrecajacy w lewo i wjezdzajacy za tym z prawej dal pokaz
    "swiatlo i dzwiek" trwajacy dobrych pare minut. Gdyby nie to, ze sie
    spieszylem z corka do lekarza, podszedlbym do goscia i spytal, dlaczego
    trabi. Rozumiem, ze mozna nie byc pewnym swojej wiedzy o przepisach, ale on
    byl _przekonany_, ze ma pierwszenstwo....

    --
    Axel