  • Data: 2010-02-14 18:32:04
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: PSYLO <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Menios pisze:
    > Nie wiem po co ten caly flejm, bo przeciez to
    > podstawowy przepis!!!! na skrzyzowaniu rownorzednym lub gdy obaj
    > kierowcy maja zielone swiatlo, ustepujemy pojazdowi z prawej strony!!!!

    Więcej wykrzykników, wtedy wszystkich od razu przekonasz do swoich
    racji!!!!!! ;) Oczywiście, że teoretycznie w świetle prawa punciak miał
    pierwszeństwo. I również oczywiście, jego kierownik zrobił z siebie
    buraka, niestety. Prawo prawem, ale na drodze trzeba mieć też na uwadze
    innych. Następne skrzyżowanie nie było 20 metrów dalej, na odcinku 100
    metrów można kilkukrotnie zmieniać pas. Wystarczy, że by płynnie i
    spokojnie zakręcił na prawy pas, pozwolił SUVowi przyspieszyć i wjechał
    w jego miejsce. Całe szczęście, bardzo rzadko spotyka się takie oporne
    jednostki na drogach.

    --
    PSYLO