  • Data: 2010-02-15 12:17:47
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MarekM m...@w...interia.i-popraw-tld.polska ...

    > Właśnie w kontekście niektórych komentarzy jest tożsama. Zwracam na
    > uwagę na fakt, że pretensje kierowcy SUVa (o otrąbienie go) moim zdaniem
    > wcale nie wynikają z faktu, że marjan zachował się rzekomo jak burak,
    > tylko z faktu, że ten pierwszy był święcie przekonany o swoim
    > pierwszeństwie. Tak jak 90% jadących z Wilka-Wyrwińskiego w Brodowicza,
    > bo gdyby Ci oraz ten z SUVa znali przepis o zasadach zachowania
    > pierwszeństwa podczas skrętu w lewo sytuacje takie (te z filmu i ta
    > marjanowa) nie miałyby miejsca.

    po zastanowieniu masz racje. O ile trudno przewidziec czy kierownik SUVa
    rzeczywiscie był przekonany o swoim pierwszenstwie, czy tylko robił dobra
    mine do złej gry, o tyle w podanym przez ciebie przypadku niewiedza
    kierowców jest conajmniej ciekawa. Zupelnie inna sprawa, ze ja skrecajac w
    lewo, widzac goscia ktory skreca w prawo i stoi tez bym pojechał. :)