  • Data: 2010-02-13 23:59:42
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:

    > formalnie i teoretycznie - masz absolutna racje, to ty jestes miszcz.
    > Natomiast praktycznie jestes niestety burak...
    > Przepraszam, ten burak to troche zartobliwie, ale strasznie mnie denerwuja
    > wszyscy kierowcy ktorzy przez brak pomyslunku nie uplynniaja ruchu.
    > Naprawde tak wielki problem stanowiłoby dla ciebie wjechanie na prawy pas,
    > wlaczenie lewego kierunku i zjechanie na prawy. Dzieki temu 1 czy 2 auta
    > jadace "po zoltej strzałce" bez problemu opusciłyby skrzyzowanie. No ale ty
    > masz pierwszenstwo...

    To zależy. Jeździłem właśnie tak z pracy i MUSIAŁEM wjeżdżać na pas lewy
    żeby później nie powodować jeszcze większego zamieszania w korku. Zeby
    Ci co będą później chcieli w prawo nie musieli stać razem w długiej
    kolejce z tymi co później w lewo. Coś za coś.

    Zależy od sytuacji a jak zależy to grozi niejednolitą interpretacją
    (sytuacji) i dlatego lepiej się trzymać przepisu. Strata duża nie będzie.