    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Date: Sat, 13 Feb 2010 11:59:26 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zmartwił mnie wczoraj fakt nieznajomości przepisów przez kierownika
    > jakiegoś SUVa na podwarszawskich tablicach. Sytuacja wyglądała
    > następująco:
    >
    > Kraków, skrzyżowanie ul. Pilotów z Wieniawskiego (lewy górny róg na
    > rysunku) i Widną (prawy dolny róg na rysunku):
    >
    > http://student.agh.edu.pl/~marjan/pms/cross.jpg
    >
    > Ja wyjeżdżałem z Widnej i skręcałem w prawo (pomarańczowa strzałka),
    > natomiast podwarszawiak z Wieniawskiego w lewo (żółta strzałka). Sęk w
    > tym, że razem obraliśmy sobie na ul. Pilotów pas lewy (mi tak było
> [...]

    formalnie i teoretycznie - masz absolutna racje, to ty jestes miszcz.
    Natomiast praktycznie jestes niestety burak...
    Przepraszam, ten burak to troche zartobliwie, ale strasznie mnie denerwuja
    wszyscy kierowcy ktorzy przez brak pomyslunku nie uplynniaja ruchu.
    Naprawde tak wielki problem stanowiłoby dla ciebie wjechanie na prawy pas,
    wlaczenie lewego kierunku i zjechanie na prawy. Dzieki temu 1 czy 2 auta
    jadace "po zoltej strzałce" bez problemu opusciłyby skrzyzowanie. No ale ty
    masz pierwszenstwo...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.