  • 151. Data: 2014-10-05 18:01:27
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, October 5, 2014, 5:43:36 PM, you wrote:

    > Umiarkowanie.

    Wspomnisz moje słowa...

    > I co ci da ? Miales ustapic pierwszenstwa.

    Będę miał przynajmniej jakiś wątek do obrony.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 152. Data: 2014-10-05 18:17:38
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Jak cofnął nogę to jego sprawa. Nie wszedł na przejście to nie było powodu
    > do oblania egzaminu!

    Dalej wypisuj dyrdymały.

  • 153. Data: 2014-10-05 18:19:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Oct 2014 18:01:27 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > Wspomnisz moje słowa...

    Narod tak szybko odruchow nie zatraci, wzrosnie powiedzmy o 1/4 to
    raptem 50 rocznie.
    No fakt - przez 10 lat sie uzbiera 500 ... mnostwo czy tyle co nic ?

    > Będę miał przynajmniej jakiś wątek do obrony.

    Jaki ?
    Walisz w samochod ktory mial pierwszenstwo i kamerka cos pomaga ?
    To i z pieszymi bedzie podobnie ... moze z rzadka wybiegnie jakis zza
    kiosku ...

    A potem ci jeszcze podlicza ile razy nie udzieliles pierwszenstwa i z
    jaka predkoscia jechales, to dostaniesz maksymalny wyrok :-)

    J.

  • 154. Data: 2014-10-05 18:25:12
    Od: <5...@5...182512.invalid> (Tom N)

    Jawi w

    > Czekasz, aż pieszy Ci spojrzy w oczy? :))

    Włączam wcześniej wycieraczki... ;>

    --
    'Tom N'

  • 155. Data: 2014-10-05 18:31:32
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Promil? Mało widzisz. Podobne sytuacje są zawsze i codziennie. Dzisiaj
    > dopóki ktoś idący/stojący na chodniku nie włazi na przejście nie generuje
    > dodatkowych kosztów. Finansujesz te wzrosty spalania i naprawy czy jesteś
    > z PO?

    Bardzo duzo widzę, wiem co piszę i jestem z WAW :)

  • 156. Data: 2014-10-05 18:33:13
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 5 października 2014 17:43:36 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Umiarkowanie.

    > I co ci da ? Miales ustapic pierwszenstwa.
    >

    > J.

    Kamerka ma umożliwić ustalenie czy pierwszeństwo pieszego nie było wymuszone lub czy
    pieszy zachował dostateczną ostrożność wchodząc na przejście. Jak wprowadzą ten głupi
    przepis to mam nadzieję że nie zabronią rozglądania się przed wejściem na jezdnię.
    Inna będzie sytuacja jak na nagraniu pieszy rozgląda się, upewnia czy może wejść żeby
    skorzystać z pierwszeństwa w opuszczeniu przejścia. A inna jak na filmiku " 10 mniej
    ratuje życie" pizdek zasłania sobie patrzały torbą z jabłkami i włazi bez patrzenia
    na jezdnie. Na razie na każdym cmentarzu jest aleja tych co mieli pierwszeństwo.
    Podzielą ją i po lewej będą kierowcy a po prawej piesi. Pieszy ma nabyć przywileju
    pierwszeństwa na przejściu w momencie jak w sposób bezpieczny na nim się znalazł a
    nie w każdej sytuacji.

  • 157. Data: 2014-10-05 18:58:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Oct 2014 09:33:13 -0700 (PDT), k...@g...com

> [...]
    > patrzały torbą z jabłkami i włazi bez patrzenia na jezdnie. Na
    > razie na każdym cmentarzu jest aleja tych co mieli pierwszeństwo.

    Jak jedziesz droga z pierwszenstwem, to tez co skrzyzowanie sie
    zatrzymujesz, rozgladasz czy nikt nie wymusza, ruszasz ostroznie ?
    A jak ten na podporzadkowanej bedzie mial kamerke ?

    Chyba ze jakos inaczej sformuluja ten przepis, np jak tym autobusem
    ruszajacym z przystanku - ma i nie ma pierwszenstwa.

    J.

  • 158. Data: 2014-10-05 19:04:05
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Jak postawił nogę na jezdni, to wszedł na przejście. Jeśli kursantka mogła
    > fizycznie zahamować a tego nie zrobiła i pieszy musiał się ewakuować
    > spowrotem to jest to jak najbardziej wymuszenie.

    Nie wiemy jak to wyglądało. Wielu stawia tak nogę a jak okaże się że noga
    spada z chodnika to ją cofa, bo źle stać w takiej pozycji. Pieszy mógł
    zrezygnować z wejścia z wielu powodów, choćby dlatego by ... nie
    przeszkodzić eLce. Sprawa mocno dyskusyjna, ale wiadomo-egzamin. Mnie jak
    cofnie stopę to jadę. Jak postawi to staję. Jest jeszcze kwestia z której
    strony pieszy ma wejść.

> [...]
    > zanim przeciwnik dojechał (nie zmieniając prędkości). Po prostu ja
    > korzystając z faktu, że jechałem motocyklem odwinąłem manetkę, a
    > techniczny za mną nie dał rady i musiał gościa przepuścić;) Z ciekawszych
    > teorii - masz drogę z 70 (serwisówka wzdłuż s8 na Targówku) do tego jest
    > zjazd z eski na tą serwisówkę, za skrzyżowaniem znów 70. Podobno należy
    > jechać 70 przed skrzyżowaniem, 50 na skrzyżowaniu (skrzyżowanie odwołuje
    > 70, czyli 50 jak to w zabudowanym) i znów 70 za skrzyżowaniem. Wydaje się
    > tak absurdalne, że aż niemożliwe, ale instruktor mówił, że jednego tak

    Znak (70) obowiązuje do skrzyżowania. Nie wiem czy aż absurdalne. Samo tak
    wychodzi z przepisów. Kto myśli ten sam wydedukuje taką sekwencję. Na
    egzaminie to dobra pułapka.

    neelix

  • 159. Data: 2014-10-05 19:05:57
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Dalej wypisuj dyrdymały.

    Wiem co piszę i mam rację. Ty raczej nie wiesz.
    neelix

  • 160. Data: 2014-10-05 19:09:05
    Od: <9...@7...190905.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > Chyba ze jakos inaczej sformuluja ten przepis, np jak tym autobusem
    > ruszajacym z przystanku - ma i nie ma pierwszenstwa.

    Czyli znowu trollmode u J.F....

    Autobus nie ma pierwszeństwa -- raz, że stoi... I tyle wystarczy, żeby
    wykazać, że trolujesz ;P

    --
    'Tom N'