    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 5 Oct 2014 09:33:13 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 5 października 2014 17:43:36 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Umiarkowanie.

    > I co ci da ? Miales ustapic pierwszenstwa.
    >

    > J.

    Kamerka ma umożliwić ustalenie czy pierwszeństwo pieszego nie było wymuszone lub czy
    pieszy zachował dostateczną ostrożność wchodząc na przejście. Jak wprowadzą ten głupi
    przepis to mam nadzieję że nie zabronią rozglądania się przed wejściem na jezdnię.
    Inna będzie sytuacja jak na nagraniu pieszy rozgląda się, upewnia czy może wejść żeby
    skorzystać z pierwszeństwa w opuszczeniu przejścia. A inna jak na filmiku " 10 mniej
    ratuje życie" pizdek zasłania sobie patrzały torbą z jabłkami i włazi bez patrzenia
    na jezdnie. Na razie na każdym cmentarzu jest aleja tych co mieli pierwszeństwo.
    Podzielą ją i po lewej będą kierowcy a po prawej piesi. Pieszy ma nabyć przywileju
    pierwszeństwa na przejściu w momencie jak w sposób bezpieczny na nim się znalazł a
    nie w każdej sytuacji.