  • 101. Data: 2014-10-04 23:13:12
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 4 października 2014 23:00:16 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    nowego przepisu. Zablokowali by całkowicie ruch. Jak wojna to wojna i ofiary muszą
    być.

    > Jaka wojna - zupełnie was pojebało?
    >

    > Shrek.

    Ja nie wy ja pan. Lotny jesteś jak cegła albo inna płyta chodnikowa.

  • 102. Data: 2014-10-04 23:17:28
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem.
    Od: "Witolko" <v...@b...pl>

    > Użytkownik "Witolko" <v...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Może oni mogą sobie na to pozwolić, skoro prawie każde większe i średnie
    > miasto ma ring, a między nimi ekspresówka albo autostrada.

    Mają także drogi na których są przejścia bez sygnalizacji.

  • 103. Data: 2014-10-04 23:21:55
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 4 października 2014 23:17:28 UTC+2 użytkownik Witolko napisał:

    a.pl...

    > Mają także drogi na których są przejścia bez sygnalizacji.

    I z reguły przestrzegają ograniczeń prędkości.

  • 104. Data: 2014-10-04 23:30:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Witolko" <v...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    a.pl...

    > Mają także drogi na których są przejścia bez sygnalizacji.

    Także.
    A my Tylko - różnica między tymi stanami jest zasadnicza.

    Kolejność powinna być taka: najpierw ekspresówki i ringi wokół każdej
    większej i średniej miejscowości, tak żeby jeżdżenie przez ich środek było
    fanaberią, a potem ew. durne przepisy dające fory niesamochodom na jezdniach
    tworzonych dla samochodów.

  • 105. Data: 2014-10-04 23:33:51
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 4 października 2014 23:30:28 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
> [...]
    >
    > fanaberią, a potem ew. durne przepisy dające fory niesamochodom na jezdniach

    wskaż źródła finansowania budowy obwodnic.

  • 106. Data: 2014-10-04 23:43:14
    Od: "Witolko" <v...@b...pl>

> [...]
    >
    > Może oni mogą sobie na to pozwolić, skoro prawie każde większe i średnie
    > miasto ma ring, a między nimi ekspresówka albo autostrada.

    Jaki to ma związek z pierwszeństwem dla pieszych
    obowiązującym w Francji ?

  • 107. Data: 2014-10-05 09:51:00
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-10-02 23:19, mk4 pisze:

    > No to masakra jak ty bedac ponad 100 metrow przed przejsciem zwalniasz...
    >

    > Ciekawe jak to postrzegaja ci co jada za toba - jak nic jakas p****
    > jedzie ;)
    Dwa tygodnie temu taka pizda co tak myślała za właśnie takim
    zwalniającym jadąc, niedaleko mojego domu, zmieniła pas i rura...
    Nie wiem jaki los czeka poszkodowanego pieszego.
    Czekałem na taki przepis i chwała bogu w końcu jest czy będzie, bo
    liczyć na inną mentalność wszystkich, a przede wszystkim kierowców to
    utopia. Skoro wychodzi się z założenia i propaguje pomysły, że jak jadę
    czymś cięższym i szybszym to mam logiczne pierwszeństwo, a reszta ma się
    bać.

    Moja żona zdawała na prawko jakieś 3 lata temu. Instruktor jej wpajał,
    że jak na pasach nikogo nie ma to jedzie, nieważne, że do pasów się zbliża.
    Jak myślicie za co obaliła pierwszy egzamin :))))
    Wystraszyła pieszego sierotę co chciał wejść na jezdnie postawił nogę za
    chodnikiem i ją cofnął.

  • 108. Data: 2014-10-05 09:52:43
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-10-03 01:39, MichaelData(R) pisze:
    > Mnie irytuje brak konaktu wzrokowego. Wchodzi na pasy i.... No tak, mogę
    > zabić ale włącza się opcja że zabiję idiotę i będę odpowiadał za
    > gównianego człowieka :/
    Czekasz, aż pieszy Ci spojrzy w oczy? :))

  • 109. Data: 2014-10-05 09:53:47
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-10-03 22:03, John Kołalsky pisze:
    > Dzisiejsze ... prosta droga, jadę za jakimś samochodem, zbliżamy się do
    > przejścia, jakaś ofiara nadjeżdżająca z naprzeciwka robiąca dobrze
    > pieszym ostro hamuje by przepuścić, a ten przede mną nawet nie zdążył
    > zareagować i przejechał, ofiara walczy światłami i klaksonem gdy sama
    > wpuściła pieszego pod dwa samochody
    Nooo,
    Właśnie po to ma być ten przepis. Przepuszczamy wszyscy, i słusznie.

  • 110. Data: 2014-10-05 09:55:50
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-10-04 00:09, Czesław Wiśniak pisze:
    > Gdy w pobliżu przejścia znajdują się piesi, kierujący pojazdem powinien
    > liczyć się z tym, że mogą oni zechcieć przejść na drugą stronę drogi.
    > Ja nie wiem kiedy to w końcu dotrze do tego Narodu :)
    nie dotrze, musi być przepis prawny, który będzie olewany przez obecne
    pokolenie. Nasze dzieciaki to będą stosować jak coś normalnego.